To stanowisko dla osoby, która nie tylko interesuje się digitalem i doskonaleniem doświadczenia konsumenta w Internecie, ale łączy w sobie również kompetencje analityczne i kreatywne. Rola ta, daje szansę tworzenia rekomendacji i strategii komunikacji, które będą istotną wartością dla biznesu. Jednocześnie zakłada bliską współpracę z zespołem marketingu.
- Planowaniem komunikacji produktów i marek w Internecie do konsumenta (leki OTC, wyroby medyczne, suplementy diety, kosmetyki)
- Współpracą z agencjami digitalowymi, w tym: video i programmatic, social media, kreatywnymi i innymi partnerami zewnętrznymi (tworzenie stron www, kampanie brandingowe)
- Planowaniem i nadzorem realizacji kampanii na Ceneo, Allegro, w aptekach internetowych
- Zarządzaniem budżetem poszczególnych marek na aktywności promocyjne w Internecie
- Monitorowaniem, analizą danych, optymalizacją oraz opracowywaniem raportów, wniosków i rekomendacji w celu zwiększania efektywności prowadzonych działań
- Rozwojem narzędzi digitalowych wspierających monitoring i raportowanie aktywności
- Wsparciem Brand i Product Managerów w realizacji działań digitalowych w wybranych obszarach
- Współpracą z innymi działami w organizacji w zakresie rozwiązań digitalowych, e-marketingowych i e-commercowych
- Umowa o pracę
- Prywatna opieka medyczna
- Ubezpieczenie na życie
- Karta Multisport
- Premia okolicznościowa
- Paczki świąteczne dla dzieci
- Jeden dodatkowy dzień wolny
- Program emerytalny
- Masz wykształcenie wyższe
- Posiadasz doświadczenie w pracy na stanowisku wymagającym samodzielnego zarządzania projektami digitalowymi/e-marketingowymi
- Masz doświadczenie w koordynowaniu wielu dynamicznych projektów w jednym czasie
- Aktywnie korzystasz z narzędzi digitalowych jak Google Analytics, Google Trends, Ahrefs
- Nie są Ci obce zagadnienia z dziedziny UI, UX, SEO i projektowania stron (CMS, RWD, WordPress)
- Jesteś osobą kreatywną, ale także ze zdolnościami analitycznymi
- Potrafisz pracować na dużej ilości danych (potrafisz je zweryfikować, połączyć, przygotować odpowiednie raporty i zestawienia oraz wyciągnąć wnioski)
- Znasz język angielski na poziomie swobodnej komunikacji (zarówno w mowie jak i piśmie)
- Na co dzień korzystasz z systemów MS Office (głównie Excel)
- Doświadczenie pracy w branży farmaceutycznej, znajomość rynku farmaceutycznego
- Doświadczenie w wykorzystaniu narzędzi marketing automation, planowaniu ścieżek customer journey
- Aktualny Certyfikaty DIMAQ będzie dodatkowym atutem
- Wysłanie CV
- Krótka rozmowa telefoniczna
- Spotkanie
- Decyzja o zatrudnieniu
Zachęcamy do śledzenia zakładki polpharma/praca
i naszych profili w mediach społecznościowych.
Poznaj
POLPHARMA S.A.
Zdrowe jutro zaczyna się od ludzi, którzy tworzą Polpharmę – od ich wiedzy, zaangażowania i pasji. Wspólnie dbamy o zdrowie innych i tworzymy środowisko, w którym każdy może być sobą. Rozwijamy się w zgodzie z własnymi ambicjami, niezależnie od obszaru, w jakim działamy. Razem z nami możesz realnie wpływać na zdrowie i dobrostan innych.