Możliwość pracy z każdego miejsca w kraju
Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- monitorowanie i optymalizacja doświadczeń klientów (Customer Experience) w sklepie internetowym,
- analiza zachowań użytkowników (GA4, heatmapy, testy A/B, feedback klientów) i wdrażanie usprawnień w obszarze UX/UI,
- współpraca z działem marketingu przy realizacji kampanii online i offline (social media, newslettery, kampanie sezonowe),
- koordynacja działań z agencjami marketingowymi i domami mediowymi,
- tworzenie i optymalizacja treści pod kątem SEO, wsparcie działań SEM i kampanii digitalowych,
- udział w rozwoju nowych kategorii produktowych e-sklepu, benchmarkowanie konkurencji,
- przygotowywanie materiałów graficznych lub współpraca z grafikami,
- raportowanie wyników sprzedaży, ruchu i efektywności kampanii – praca na KPI (konwersja, ROI, LTV klienta).
- masz min. 2–3 lata doświadczenia w e-commerce (po stronie sklepu internetowego lub agencji),
- znasz narzędzia: Google Analytics 4, Google Ads, Meta Ads, CMS (np. Shopware), Baselinker,
- masz doświadczenie we współpracy z agencjami i prowadzeniu projektów marketingowych,
- znasz podstawy SEO i SEM, potrafisz analizować dane,
- jesteś samodzielny, odpowiedzialny i masz proaktywne podejście do realizowanych zadań,
- umiesz pracować w zespole, jesteś kreatywny i zorientowany na wyniki.
- doświadczenie w pracy z programami graficznymi.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym