Wajnert Meble to polska firma rodzinna założona 1985 roku. Specjalizujemy się w produkcji i projektowaniu wysokiej jakości mebli tapicerowanych i twardych. Nasza fabryka jest jedną z największych w kraju. Jesteśmy stabilnym i nowoczesnym przedsiębiorstwem inwestującym w nasze zespoły oraz zaplecze produkcyjne. Rozwijamy markę własną Wajnert Meble i pracujemy również dla międzynarodowych marek europejskich. Nasze produkty można znaleźć w ponad 300 salonach meblowych w całym kraju, w salonach partnerskich i sieciowych w całej Europie. Otrzymaliśmy wiele nagród potwierdzających nasze wysokie kompetencje i pozycję lidera na rynku. Działamy globalnie i lokalnie zawsze w poszanowaniu dla drugiej osoby. Wierzymy, że zespół o mocnych kompetencjach to podstawa naszego rozwoju.
W chwili obecnej, poszukujemy najlepszych Kandydatów gotowych objąć stanowisko:
- o cechach lidera zespołu,
- z minimum 3-letnim doświadczeniem na podobnym stanowisku,
- posługującej się językiem angielskim w stopniu B1,
- posiadającej praktyczną wiedzę w obszarze analityki webowej i digital marketingu,
- dynamicznej, zorientowanej na wynik, odważnie zgłaszającej nieszablonowe rozwiązania i nowe pomysły.
- doświadczenie w wykorzystywaniu PrestaShop,
- znajomość rynku mebli i wyposażenia wnętrz,
- wiedzę o handlu internetowym,
- wiedzę w obszarze analityki webowej,
- wiedzę w obszarze digital marketingu.
- dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sklepu internetowego,
- zarządzanie treściami i content marketingiem w różnych wersjach językowych,
- nadzór nad integracjami i importem danych,
- codzienny monitoring narzędzi analitycznych (Google Analytics, Google Search Console, Hotjar i inne),
- przygotowywanie analiz i raportów na podstawie danych analitycznych i przygotowywanie wniosków na ich podstawie, w zakresie proponowanych zmian w sklepie internetowym i kampaniach promocyjnych,
- prowadzenie analiz sprzedaży oraz analiz konkurencji oraz monitorowanie kluczowych wskaźników i KPI,
- współpraca z innymi działami, w tym z działem IT i agencjami w zakresie wdrażania zmian w sklepie internetowym,
- koordynowanie działań oraz współpraca z agencjami i firmami zewnętrznymi, prowadzącymi działania na rzecz sklepu internetowego,
- uruchamianie i prowadzenie kampanii promocyjnych w sklepie internetowym,
- wspieranie handlowców w obszarze sprzedaży internetowej,
- wspieranie sprzedaży opartej o inne marketplace’y,
- tworzenie newsletterów i kampanii w obszarze e-mail marketingu,
- dbanie o wysoką jakość obsługi Klienta.
- zatrudnienia w firmie o stabilnej pozycji na rynku,
- pracy w pełnym wymiarze godzin na umowę o pracę lub umowę B2B,
- elastycznej pracy w formie hybrydowej,
- atrakcyjnego wynagrodzenia,
- udziału w ambitnych projektach i wyzwaniach,
- pracy w ambitnym zespole,
- możliwości dalszego rozwoju,
- dalszego szkolenia w obszarze e-commerce
- pakietu zniżek na produkty oferowane przez firmę,
- możliwości przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- dofinansowania do kursów językowych.