- Lider branży elektromarketów w Polsce (mamy ich ponad 600)
- Najlepszy omnichannel w Polsce
- 3 sklepy internetowe - ponad 20 milionów Klientów rocznie
- Zautomatyzowana i nowoczesna logistyka (6 Centrów Dystrybucji w Łodzi i ok. 30 centrów przeładunkowych)
- Ponad 13 000 pracowników
- Planowanie, budżetowanie oraz rozliczanie projektów eventowych
- Organizacja i kompleksowa realizacja eventów firmowych, w tym m.in. spotkań świątecznych, wydarzeń dla pracowników oraz eventów managerskich
- Koordynacja działań logistycznych i komunikacyjnych związanych z organizacją wydarzeń
- Wyszukiwanie, wybór i współpraca z dostawcami oraz agencjami zewnętrznymi, w tym negocjacje warunków i cen
- Nadzór nad przebiegiem wydarzeń zgodnie z harmonogramem oraz założeniami projektowymi
- Przygotowywanie regulaminów akcji i konkursów pracowniczych tj. organizacja konkursów wewnętrznych (dobór nagród, powoływanie komisji, rozstrzygnięcia)
- Zamawianie oraz zarządzanie materiałami i gadżetami marketingowymi - od planowania, przez negocjacje z dostawcami, po kontrolę jakości i terminowości dostaw
- Wsparcie w organizacji targów branżowych
- Planowanie i realizacja działań employer brandingowych we współpracy z działem HR
- Współtworzenie komunikacji wewnętrznej (newslettery, aktualności, materiały firmowe) oraz współorganizacja inicjatyw integracyjnych
- Dbanie o spójny wizerunek marki, zarówno wewnątrz organizacji, jak i w komunikacji zewnętrznej
- Posiadasz doświadczenie w organizacji eventów firmowych
- Potrafisz planować, budżetować i rozliczać projekty
- Masz doświadczenie we współpracy z dostawcami i agencjami (w tym negocjacje warunków)
- Cechuje Cię bardzo dobra organizacja pracy i samodzielność
- Posiadasz umiejętność koordynacji działań logistycznych i komunikacyjnych
- Jesteś komunikatywny/a, dobrze zorganizowany/a, dyskretny/a i potrafisz pracować samodzielnie.
- Prywatną opiekę medyczną z dofinansowaniem
- Kartę sportową z dofinansowaniem
- Ubezpieczenie na życie dla Ciebie i Twojej rodziny
- Zniżki na zakupy w Media Expert
- Program Poleceń Pracowniczych
- Bony świąteczne
- Wsparcie Fundacji Mediaexpert „Włącz się” dla Ciebie i Twoich bliskich
- Baby Expert - wyprawkę dla Twojego nowo narodzonego dziecka
To co, jesteśmy umówieni na wspólną przyszłość?
Poznaj
Media Expert
Stabilność
Marka Media Expert powstała ponad 20 lat temu. Od początku dostarczaliśmy Klientom sprzęt RTV/AGD wiodących, światowych producentów. Przez lata ciężkiej pracy i systematycznego rozwoju z małego, familijnego przedsiębiorstwa zmieniliśmy się w lidera rynku elektromarketów.
Obecnie mamy ponad 600 elektromarketów i ok. 13 000 pracowników. Tysiące Klientów kupują u nas miliony telewizorów, laptopów, tabletów i smartfonów, sprzęt RTV/AGD najnowszej generacji, a także rowery, skutery, quady, elektronarzędzia, sprzęt relaksacyjny i do pielęgnacji ogrodów. Współpracujemy z wiodącymi instytucjami finansowymi dostarczając nowoczesne produkty oraz tworząc nowe i przyjazne Klientom usługi.
Rozwój
Kadra Media Expert to dyrektorzy i managerowie różnych szczebli, doradcy, specjaliści sprzedaży, logistyki, administracji i gospodarki magazynowej. Dbamy, aby pracownicy mogli podnosić kwalifikacje. Inwestujemy w nich, a oni inwestują w Media Expert! Gros naszej kadry zarządzającej wywodzi się z awansów wewnętrznych. Co roku kilkadziesiąt osób świętuje 10-cio, 15-sto, 20-sto a nawet 25-letni staż pracy w ME.
Zespół
O Media Expert często mówimy MY. Spotykamy się w pracy i po niej. Startujemy w zawodach, robimy akcje charytatywne, pomagamy dzieciom i dorosłym, a w centrum zawsze stawiamy naszych Expertów. Pracujemy razem. Rozwijamy się razem. Pomagamy razem.