Specjalista ds. Helpdesku

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Warszawa

17 dni temu


Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A. poszukują do pracy w IT:




Specjalista ds. Helpdesku


Miejsce pracy: Warszawa






Osoba zatrudniona na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
  • Bezpośrednie i zdalne wsparcie techniczne użytkowników w zakresie obsługi oprogramowania i sprzętu,
  • Instalację i konfigurację sprzętu i oprogramowania,
  • Administrowanie kontami użytkowników w AD – tworzenie, modyfikowanie, blokowanie.
  • Wykrywanie, rejestrację oraz obsługę incydentów serwisowych,
  • Prowadzenie szkoleń stanowiskowych w zakresie obsługi sprzętu,
  • Rejestrację oraz inwentaryzację sprzętu

Oczekujemy:

  • minimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • wykształcenie techniczne,
  • zaawansowana praktyczna znajomość klienckich systemów operacyjnych: Microsoft, Mac
  • znajomość systemów i usług opartych o rozwiązania: Windows Server, Active Directory, Microsoft Exchange, Microsoft 365, Windows 10 Professional.
  • wiedza ogólna w zakresie zagadnień sieciowych oraz bezpieczeństwa IT,
  • praktyczna znajomość oprogramowania pakietu Microsoft Office na poziomie zaawansowanym,
  • praktyczna znajomość zagadnień dotyczących współdzielenia zasobów (plików, drukarek),
  • umiejętność obsługi stacji pracujących w domenie,
  • umiejętność konfiguracji systemów operacyjnych telefonów komórkowych – Android, iOS,
  • znajomość obsługi sprzętu biurowego i jego eksploatacji,
  • znajomość systemów klasy MDM (Mobile Device Management) będzie dodatkowym atutem,
  • znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym korzystanie z dokumentacji technicznej.

Kompetencje interpersonalne:

  • komunikatywność, postawa prokliencka oraz pozytywne nastawienie do wykonywanej pracy,
  • umiejętność dostosowywania przekazywanych komunikatów do odbiorcy,
  • sumienność, odpowiedzialność oraz samodzielność w realizacji zadań,
  • umiejętność skutecznego rozwiązywania problemów,
  • umiejętność pracy w zespole przy rozwiązywaniu złożonych zagadnień,
  • otwartość na naukę i poszerzanie kompetencji zawodowych.

Oferujemy:

  • Ciekawą pracę w innowacyjnej firmie promującej nowoczesność w edukacji,
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia zależne od doświadczenia i posiadanych kompetencji,
  • Możliwość rozwoju kompetencji na samodzielnym stanowisku.

Poznaj

Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne S.A.

Konsultant ds. Wsparcia Technicznego jest osobą współpracującą z klientami, która doradza jak korzystać z technologii wykorzystywanej w danym produkcie w celu osiągnięcia celów biznesowych i rozwiązania problemów. Stanowisko Konsultanta ds. Wsparcia Technicznego z reguły związane jest z branżą IT, choć występują wyjątki. Wsparcie techniczne obejmuje gwarantowaną pomoc w eksploatacji oprogramowania, sprzętu ...
Praca Konsultant ds. Wsparcia Technicznego