specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy, naliczanie wynagrodzeń pracowników i sporządzanie list płac, aktualizację baz danych osobowych pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie comiesięcznej...
Twój zakres obowiązków Traktowanie kolejnych zmian w przepisach jako wyzwanie do pokonania... bo kto jak nie my? :) Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników naszych klientów. Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników. Kompletowanie dokumentów do wypłaty wynagrodzeń....
Niro Sp. z o.o.Sprawdzona firmaLubin, ul. Ścinawska 37
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
rozliczanie wynagrodzeń pracowników i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji i formularzy do ZUS, US, PFRON, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunków pracy oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługa systemu kadrowo-płacowego, obsługa dofinansowań...
Niro Sp. z o.o.Sprawdzona firmaLubin, ul. Ścinawska 37
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac. Sporządzanie deklaracji i raportów do ZUS, US i PFRON. Przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz umów cywilnoprawnych. Prowadzenie ewidencji czasu pracy i dokumentacji pracowniczej. Obsługa systemu kadrowo-płacowego i programu PŁATNIK....
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników. Przygotowywanie list płac i naliczanie wynagrodzeń (w tym potrącenia ustawowe i komornicze). Naliczanie zasiłków oraz wystawianie wymaganych zaświadczeń i dokumentów. Sporządzanie raportów płacowych i raportowanie...
Co będziesz robić: Prowadzić kadry i płace klientów od A do Z. Zakładać akta pracownicze i kompletować papiery do wypłaty. Naliczać pensje, zasiłki (Z-3) i odprowadzać ZUS/US. Przygotowywać deklaracje PFRON, PPK oraz roczne PIT-11/IMIR. Ustalać urlopy i wdrażać zmiany w przepisach...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników klientów. Zakładanie i prowadzenie akt osobowych. Kompletowanie dokumentów do wypłat wynagrodzeń. Naliczanie wynagrodzeń i należności do ZUS i US. Rozliczanie zasiłków i przygotowywanie Z-3. Deklaracje PFRON i PPK....
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników, przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń z potrąceniami ustawowymi oraz komorniczymi, naliczanie zasiłków, wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Główne Obowiązki: Organizacja i kontrola pracy zespołu (Dział Kadr i BHP). Nadzór nad prowadzeniem i archiwizacją pełnej dokumentacji kadrowej (umowy, staże, zwolnienia). Kontrola zgodności decyzji kadrowych z przepisami, w tym formalności dotyczących cudzoziemców. Organizacja i...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z rozpoczęciem, przeszeregowaniem i ustaniem stosunku pracy. Sporządzanie i terminowe przekazywanie do ZUS dokumentów: zgłoszeniowych pracowników i członków ich rodzin (ZUA, ZCNA) ora dokumentów wyrejestrowujących (ZWUA),...
Specjalista ds. Kadr i Administracji - HR Administrative Specialist
Specjalista ds. Kadr i Administracji - HR Administrative Specialist
MT Recycling Plastics Sp. z o.o.
Wrocław
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1387 dni temu
ABOUT COMPANY
MT Recycling Plastics is an environmental company that operates plastic recycling and recycling resources in Europe. The company has been engaged in recycling industry for 15 years and has offices in Germany and Portugal. The company is engaged in the recycling and sales of various engineering plastics, and processing into plastic pellets for sale to Europe and Asia. Currently looking for HR Administrative Specialist. Support human resources related activities, including recruitment, employer brand building, introducing new employees and organizing, conducting and recording training, and ensuring that the highest level of human resources processes are achieved in accordance with applicable internal standards.
Specjalista ds. Kadr i Administracji - HR Administrative Specialist
Miejsce pracy: Wrocław
Responsibilities:
Prepare job advertisements, recruitment, interview and training and summary.
Handling documents regarding employment work, attendance, residence card, work permit and so on. When necessary, sometimes need to go to the government and relevant departments to handle matters.
Prepare report for the manager.
Organize numerous activities in employee welfare.
Caring about the motivation and development of employees. Through frequent direct communication and formal communication - maintain good communication with employees.
Assist the general manager to deal with internal and external administrative affairs. Represent the company in various social media channels.
Daily routine work and any additional work on request.
Requirements:
Good organization of work.
Speak English and Polish.
At least 2 years working experience in the HR or Administrative department.
Degree similar to HR preferable.
Proficiency on Microsoft office,especially word and excel.
Have experiences in using R2PLATNIKA
Responsibility, patience, good communication skills.
Efficiency and effectiveness.
Able to work under time pressure and handling with the stress.
What we offer:
Full time contract.
Chance to work under international working environment.
Attractive salary depends on the experience and performance.
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 8 000 - 9 000 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za: prowadzenie dokumentacji kadrowej pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy, naliczanie wynagrodzeń pracowników i sporządzanie list płac, aktualizację baz danych osobowych pracowników i zleceniobiorców, sporządzanie comiesięcznej...
Twój zakres obowiązków Traktowanie kolejnych zmian w przepisach jako wyzwanie do pokonania... bo kto jak nie my? :) Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników naszych klientów. Zakładanie i prowadzenie akt osobowych pracowników. Kompletowanie dokumentów do wypłaty wynagrodzeń....
Niro Sp. z o.o.Sprawdzona firmaLubin, ul. Ścinawska 37
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
rozliczanie wynagrodzeń pracowników i sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji i formularzy do ZUS, US, PFRON, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunków pracy oraz umów cywilnoprawnych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, obsługa systemu kadrowo-płacowego, obsługa dofinansowań...
Niro Sp. z o.o.Sprawdzona firmaLubin, ul. Ścinawska 37
praca stacjonarna
za 3 dni wygasa
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac. Sporządzanie deklaracji i raportów do ZUS, US i PFRON. Przygotowywanie dokumentów kadrowych oraz umów cywilnoprawnych. Prowadzenie ewidencji czasu pracy i dokumentacji pracowniczej. Obsługa systemu kadrowo-płacowego i programu PŁATNIK....
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
11 dni
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji płacowej pracowników. Przygotowywanie list płac i naliczanie wynagrodzeń (w tym potrącenia ustawowe i komornicze). Naliczanie zasiłków oraz wystawianie wymaganych zaświadczeń i dokumentów. Sporządzanie raportów płacowych i raportowanie...
Co będziesz robić: Prowadzić kadry i płace klientów od A do Z. Zakładać akta pracownicze i kompletować papiery do wypłaty. Naliczać pensje, zasiłki (Z-3) i odprowadzać ZUS/US. Przygotowywać deklaracje PFRON, PPK oraz roczne PIT-11/IMIR. Ustalać urlopy i wdrażać zmiany w przepisach...
Zakres obowiązków: Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników klientów. Zakładanie i prowadzenie akt osobowych. Kompletowanie dokumentów do wypłat wynagrodzeń. Naliczanie wynagrodzeń i należności do ZUS i US. Rozliczanie zasiłków i przygotowywanie Z-3. Deklaracje PFRON i PPK....
specjalista mid / junior / senior umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
6 dni
Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie dokumentacji płacowej dla pracowników, przygotowywanie list płac, naliczanie wynagrodzeń z potrąceniami ustawowymi oraz komorniczymi, naliczanie zasiłków, wystawianie wymaganych przepisami dokumentów i...
specjalista mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
15 godz.
Główne Obowiązki: Organizacja i kontrola pracy zespołu (Dział Kadr i BHP). Nadzór nad prowadzeniem i archiwizacją pełnej dokumentacji kadrowej (umowy, staże, zwolnienia). Kontrola zgodności decyzji kadrowych z przepisami, w tym formalności dotyczących cudzoziemców. Organizacja i...
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej z rozpoczęciem, przeszeregowaniem i ustaniem stosunku pracy. Sporządzanie i terminowe przekazywanie do ZUS dokumentów: zgłoszeniowych pracowników i członków ich rodzin (ZUA, ZCNA) ora dokumentów wyrejestrowujących (ZWUA),...