Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. Klienta w Salonie Optycznym

Optico

Śrem

277 dni temu

Firma Optico działa od 1990 roku, jest jedną z najdłużej działających firm optycznych na rynku lokalnym, posiadająca kilka salonów optycznych w Śremie i okolicznych miastach.


W związku z ciągłym rozwojem poszukujemy:

Specjalista ds. Klienta w Salonie Optycznym
Miejsce pracy: Śrem
Opis stanowiska:

 

Osoby na tym stanowisku odpowiedzialne będą m.in. za profesjonalną i przyjazną obsługę Klientów w Salonie Optycznym oraz ekspozycję towarów zgodnie ze standardami firmy. Dobór oprawek i soczewek okularowych. Dbanie o pozytywny wizerunek firmy oraz prace administracyjne.

 

Wymagania:
  • wykształcenia minimum średniego
  • doświadczenia w obsłudze klienta
  • komunikatywność, łatwość nawiązywania kontaktów
  • zaangażowania, uczciwości oraz samodzielności w działaniu
  • wysokiej kultury osobistej
  • pełnej dyspozycyjności (praca w systemie 8 godzinnym, również 2 weekendy w miesiącu)
  • umiejętności obsługi komputera w tym MS Office oraz kasy fiskalnej
  • mile widziane doświadczenie w branży optycznej
  • mile widziane prawo jazdy kat. B
Oferujemy:
  • stabilne warunki zatrudnienia (w tym motywacyjny system premiowy)
  • umowę o pracę w wymiarze pełnego etatu
  • możliwość rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie
  • ciekawą pracę w młodym i dynamicznym zespole
  • miłą atmosferę pracy
  • udział w szkoleniach wewnętrznych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 922 z późn. zm. ). Jednocześnie oświadczam, że zostałem/am poinformowany/a o dobrowolności podania danych osobowych oraz prawie dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (802)
Wałbrzych (54)
Legnica (66)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (175)
Toruń (93)
Lubelskie:
Lublin (127)
Chełm (19)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (842)
Tarnów (44)
Nowy Sącz (38)
Mazowieckie:
Warszawa (1766)
Radom (68)
Płock (40)
Opolskie:
Opole (120)
Nysa (21)
Podkarpackie:
Rzeszów (79)
Przemyśl (27)
Podlaskie:
Białystok (101)
Suwałki (38)
Łomża (26)
Pomorskie:
Gdańsk (405)
Gdynia (163)
Słupsk (47)
Śląskie:
Katowice (479)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (98)
Elbląg (51)
Ełk (14)
Wielkopolskie:
Poznań (503)
Kalisz (46)
Konin (37)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (268)
Koszalin (54)
Kołobrzeg (21)
Auchan (137)
Tesco (501)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (23)
STRABAG (9)
ABB (90)
Accenture (253)
Luxoft (179)
PKO BP (369)
KPMG (37)
Orange (19)
IKEA (3)
Budimex (27)

Rekrutują z Praca.pl