FBSerwis S.A. została założona przez Ferrovial Services S.A.i Budimex S.A.w 2012 roku.
Obecnie zatrudniamy ponad 1200 pracowników, dążąc jednocześnie do dalszego rozwoju naszych kontraktów na terenie całego kraju. Będąc częścią międzynarodowej grupy, od 7 lat z powodzeniem rozszerzamy naszą działalność na terenie Polski. Świadczymy usługi w następujących obszarach:
- Utrzymanie infrastruktury drogowej - ponad 1300 km dróg ekspresowych oraz autostrad na terenie całej Polski.
- Techniczna obsługa różnego rodzaju obiektów - ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców, obiektów przemysłowych.
- Świadczymy usługi środowiskowe - odbierając odpady od mieszkańców gmin i miast oraz posiadamy 4 nowoczesne zakłady składowania i przetwarzania odpadów.
- Zapewniamy efektywność energetyczną - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne.
W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy aktualnie rekrutację na stanowisko:
Specjalista ds. Komunikacji i PR
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
- Przyjazną atmosferę i możliwość współpracy z profesjonalistami, którzy opowiedzą o branżach, w których działamy
- Realną możliwość rozwoju oraz zdobycia unikalnej wiedzy i umiejętności w obszarze komunikacji i PR
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- Ubezpieczenie grupowe Allianz oraz opiekę medyczną w Medicover opłacone przez pracodawcę
- Dofinansowanie karty MultiSport
- Profesjonalne narzędzia pracy
Zakres zadań:
- Wsparcie Dywizji Usług Środowiskowych (gospodarka odpadami) w zakresie komunikacji zewnętrznej i PR
- Tworzenie materiałów komunikacji marketingowej (artykułów eksperckich, ulotek, informacji prasowych, itp.)
- Inicjowanie i utrzymywanie kontaktów z dziennikarzami oraz reprezentowanie firmy w komunikacji z mediami
- Zapewnianie wsparcia komunikacyjnego w procesie formalno-prawnym inwestycji
- Współpraca w zakresie komunikacji społecznej z władzami samorządowymi, jednostkami administracji publicznej oraz organizacjami i stowarzyszeniami pożytku publicznego
- Budowanie wizerunku firmy na rynkach lokalnych
- Organizacja spotkań prasowych, eventów i wydarzeń specjalnych
- Współpraca z managerami innych działów w celu pozyskiwania informacji zapewniających najwyższe standardy działań PR
- Monitoring mediów i raportowanie
Jesteś idealnym kandydatem/kandydatką jeśli:
- Masz już co najmniej 3 lata doświadczenia w obszarze komunikacji lub PR-u
- Posiadasz praktyczne doświadczenie w kontaktach z mediami
- Możesz pochwalić się pozytywnymi doświadczeniami we współpracy z instytucjami publicznymi
- Dużym atutem będzie znajomość branży gospodarki odpadami, ochrony środowiska i chęć rozwoju w tym obszarze
- Łatwo nawiązujesz kontakty oraz potrafisz budować pozytywne relacje interpersonalne
- Jesteś kreatywny/a i posiadasz zmysł estetyczny
- Możesz pochwalić się wyższym wykształceniem, mile widziane: dziennikarstwo, filologia, itp.
- Dobrze znasz język angielski (poziom B1/B2)
- Potrafisz redagować ciekawe teksty, masz tzw. lekkie pióro
- Dobrze znasz pakiet MS Office (w szczególności Word, Power Point)
- Masz optymistycznie nastawienie do nowych zadań oraz wyzwań
- Potrafisz być przekonujący, a jednocześnie elastyczny i efektywny w działaniu
- Potrafisz dbać o osiągnięcie sukcesów własnych oraz zespołu
Będzie cudownie jeśli:
- Wiesz co to jest CMS i znasz podstawy obsługi np. WordPressa
- Masz doświadczenie w pracy jako Copywriter