Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu. Skontaktuj się z nami - to nic nie kosztuje, możesz za to zyskać profesjonalne doradztwo i wymarzoną pracę!
Dla jednego z naszych klientów poszukujemy osoby na stanowisko:
Oferta:
- Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę pracę
- Przejrzysty system wynagradzania i premiowania
- Przyjazna atmosfera oparta o wzajemny szacunek, zaufanie i współpracę
- Wdrożenie i przeszkolenie do pracy
- Możliwość wykorzystywania znajomości języka obcego w międzynarodowym środowisku
- Zdobycie doświadczenia zawodowego w nowocześnie zarządzanym biznesie
- Dofinansowanie rozwoju wiedzy i kompetencji wymaganych na stanowisku
- Dofinansowanie benefitów takich jak opieka medyczna (Luxmed) i karta Multisport
- Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
- Imprezy integracyjne
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego min. B2- warunek konieczny
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (tj. znajomości zagadnień z obszaru social mediów i komunikacji marketingowej)
- Znajomość narzędzi analitycznych (google analyticas, business manager), umiejętność raportowania z wykorzystaniem danych oraz wskazywania rekomendacji
- Zainteresowanie obszarem komunikacji marketingowej i social media
- Dobra znajomość pakietu MS Office
- Samodzielność w rozwiązywaniu problemów
- Umiejętność pracy w zespole i komunikatywność
- Dobra organizacja pracy, sumienność i zaangażowanie w powierzone zadania
Mile widziane
- Znajomość branży produktów dziecięcych
- Znajomość innych języków obcych
Zadania:
- Tworzenie i realizacja mediaplanu zgodnie z celami z zakresu komunikacji i Social Mediów na rynku niemieckim
- Monitorowanie realizacji mediaplanu pod kątem KPI oraz spełnienia założonych KPI i ustalonego budżetu
- Analiza skuteczności i optymalizacja prowadzonych działań pod kątem ustalonych KPI, raportowanie wyników analiza trendów i aktywnym poszukiwaniem nowych możliwości promocji marki
- Monitoring i analiza działania konkurencji na rynku niemieckim i best practice z rynków zagranicznych
- Współpraca z podmiotami zewnętrznymi m.in. z agencją social media
- Research oraz realizacja współpracy z zagranicznymi influencerami, blogerami, portalami branżowymi, w tym ze stronami publikującymi testy konsumenckie
- Identyfikacja konkursów branżowych oraz organizacją udziału w nich nadzór i współpraca z moderatorami social media w zakresie publikacji na rynku niemieckim
Poznaj
ManpowerGroup
ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.