Chassis Brakes International Poland z siedzibą we Wrocławiu należy do CBI - wiodącego producenta z branży motoryzacyjnej z kapitałem amerykańskim. Fabryka we Wrocławiu, specjalizuje się w wytwarzaniu zacisków hamulcowych i hamulców bębnowych dla takich klientów jak, m.in: BMW, Daimler, Volkswagen, Dacia, Renault, Fiat. Firma posiada 14 fabryk, działa na 5 kontynentach, w 27 lokalizacjach. Wrocławska fabryka planuje bardzo dynamiczny rozwój w najbliższych latach w związku z wdrożeniami licznych nowych projektów oraz procesów.
Poszukujemy kandydata/tki na stanowisko:
Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej i Usprawnień
Miejsce pracy: Wrocław
Osoba na powyższym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- Współuczestnictwo w tworzeniu i realizacji Systemu Komunikacji Wewnętrznej i Zewnętrznej
- Sporządzanie prezentacji i materiałów promocyjnych Fabryki
- Tworzenie wewnętrznego Newslettera Fabryki
- Tworzenie wewnętrznych komunikatów do pracowników w imieniu Dyrekcji
- Organizowanie spotkań Dyrektora Fabryki z pracownikami
- Uczestnictwo w szkoleniu nowych pracowników (Onboarding)
- Tłumaczenie dokumentów, sporządzanie oficjalnych pism w języku polskim i angielskim
- Organizowanie spotkań oraz eventów, przyjmowanie gości Dyrektora
- Zarządzanie kalendarzem Dyrektora Fabryki
- Uczestnictwo i moderacja spotkań I Linii Menadżerskiej
- Dokumentacja spotkań (minutki, protokoły, plany działań)
- Organizacja podróży służbowych Dyrektora Zakładu w Europie i na świecie, logistyka podróży gości Dyrektora (zamawianie hoteli, taksówek)
- Współpraca z asystentkami z zakładów Chassis Brakes International w Europie i na świecie
- Zarządzanie Systemem Pomysłów Pracowniczych
- Przygotowywanie raportów i zestawień dla Dyrektora/na potrzeby Centrali Firmy
- Współtworzenie budżetu Dyrektora
- Obsługa centrali telefonicznej
- Organizacja przepływu korespondencji w tym obieg faktur
- Zamawianie artykułów biurowych na potrzeby biura Dyrektora
- Prowadzenie audytów 5S
- Współpraca z firmami zewnętrznymi
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Wykształcenie wyższe
- Minimum 1 rok doświadczenia na stanowisku związanym z komunikacją w firmie międzynarodowej
- Mile widziane doświadczenie na stanowisku asystenckim w firmie produkcyjnej o wysokich standardach zarządzania (preferowana branża motoryzacyjna)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym (w mowie i piśmie weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej)
- Bardzo dobra znajomość MS Office
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej
- Dyskrecja
- Wysoka kultura osobista
- Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne
- Dyspozycyjność
Oferujemy:
- Pracę w międzynarodowej firmie z branży motoryzacyjnej
- Dofinansowaną kartę Multisport
- Dofinansowane dojazdy pracownicze
- Możliwość wykupu pakietu opieki medycznej Luxmed na atrakcyjnych warunkach
- Dofinansowane posiłki
- Premię urlopową
- Liczne wydarzenia dla pracowników ich rodzin (dzień rodzinny, dofinansowane wyjazdy na kolonie i zimowiska, zabawa mikołajkowa, konkursy z nagrodami etc.)