Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Koordynacji i Obsługi Zamówień

GENERAL PROPERTY SP. Z O.O.

Kraków

25 dni temu

General Property Sp. z o.o. to dynamicznie rozwijająca się firma zajmująca się zarządzaniem i techniczną
obsługą nieruchomości komercyjnych zlokalizowanych na terenie całej Polski. Posiadamy szerokie doświadczenie w obsłudze technicznej obiektów biurowych, handlowych i magazynowych. Otrzymaliśmy nagrodę Gazele Biznesu za rok 2014 i 2015 dla najdynamiczniej rozwijających się firm oraz Diamenty Forbsa 2016.

 

Jeśli chcesz dołączyć do najlepszych weź udział

w rekrutacji do General Property Sp. z o.o. na stanowisko:

Specjalista ds. Koordynacji i Obsługi Zamówień
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: Specjalista ds. Koordynacji i Obsługi Zamówień - Kraków

Jeśli chcesz odpowiadać za:

  • Koordynację i obsługę zleceń w systemach informatycznych
  • Analizę i monitorowanie rynków usług, prowadzenie negocjacji cenowych i zamawianie usług
  • Przygotowywanie ofert zawierających wycenę na realizację usług w zakresie technicznego utrzymania nieruchomości
  • Planowanie, organizowanie, realizację potrzeb klienta wykonawstwem własnym lub podwykonawcami
  • Prowadzenie gospodarki materiałowo – magazynowej w tym logistykę zakupów
  • Prowadzenie gospodarki odpadami w (ewidencja, dokumentacja, archiwizacja)
  • Rozliczanie kontraktów (przychody, koszty)
  • Wsparcie obsługi awarii w obiektach

A przy tym spełniasz następujące wymagania:

  • Masz doświadczenie w zakresie logistyki i koordynacji usług technicznych
  • Znasz obsługę komputera: Windows, MS Office
  • Posiadasz podstawową wiedzę techniczną
  • Angażujesz się w powierzoną pracę
  • Umiejętność kosztorysowania – mile widziana

My zaoferujemy Ci:

  • Ciekawą, pełną wyzwań pracę w profesjonalnym zespole
  • Możliwość rozwoju zawodowego
  • Formę zatrudnienia dopasowaną do Twoich potrzeb
  • Rynkowe wynagrodzenie adekwatne do stanowiska i umiejętności połączone z systemem prowizyjnym
  • Możliwość odbycia wielu szkoleń zawodowych
  • Pakiety medyczne, ubezpieczenie grupowe, karty sportowe
  • Niezbędne narzędzia pracy

Poznaj

GENERAL PROPERTY SP. Z O.O.

Specjalista ds. administracyjnych to osoba odpowiedzialna za dobre funkcjonowanie administracji w firmie. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: realizacja wyznaczonych zadań administracyjnych, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, sporządzanie dokumentów finansowych dla księgowości zgodnie z procedurami, prowadzenie baz danych pracowników, dbałość o wysoką jakość i ...
Praca Specjalista ds. Administracyjnych