Specjalista ds. Koordynacji Zakupów
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- koordynowanie zakupów realizowanych na projektach (analiza planu zakupów, analiza zamówień, współudział i wsparcie w pozyskaniu podwykonawców /dostawców),
- analiza planu zakupów, analiza zamówień, przyjmowanie i weryfikowanie zapotrzebowania na zakup materiałów i usług,
- przyjmowanie i weryfikowanie zapotrzebowania na zakup materiałów, przygotowywanie zapytań ofertowych, zbieranie ofert i ich analizowanie,
- negocjowanie warunków handlowych zakupu materiałów i usług,
- analiza rynku, poszukiwanie podwykonawców/dostawców, ocena pre-kwalifikacyjna podwykonawców/dostawców, analiza procesu.
Wymagania
- dobra znajomość rynku dostawców kruszyw, mieszanek bitumicznych, asfaltów itp.,
- znajomość rynku dostawców usług i materiałów budowlanych,
- wykształcenie wyższe, preferowane budowlane lub pokrewne,
- doświadczenie w branży budowlanej min. 3 lata, mile widziane na zbliżonym stanowisku;
- dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – na poziomie min. B2,
- dobra znajomość obsługi MS Excel,
- mile widziane znajomość Power BI
- mile widziana znajomość oprogramowania SAP,
- prawo jazdy kat. B,
- wiedza z zakresu technik i narzędzi negocjacyjnych;
- umiejętności analityczne;
- komunikatywność i umiejętność współpracy w zespole.
Oferujemy
- pracę w renomowanej firmie - jednej z najlepszych spółek budowlanych w Polsce – laureata rankingu POLAND'S BEST EMPLOYERS 2022 i 2023,
- przyjazny i profesjonalny proces onboardingu,
- pracę w zróżnicowanym zespole (pod względem doświadczenia, wieku i płci), w którym dzielimy się wiedzą i doświadczeniem, w którym razem BUDUJEMY PRZYSZŁOŚĆ,
- atmosferę budującą zaangażowanie– konkursy dla pracowników i inicjatywy wewnętrzne,
- stabilne zatrudnienie – możliwość długofalowej współpracy,
- możliwość rozwoju oraz awansu w firmie tworzonej przez ludzi z pasją – wielu naszych kierowników budów i kontraktów pochodzi z awansów wewnętrznych,
- transparentny system premiowy,
- pracę w organizacji dla której bezpieczeństwo pracowników jest priorytetem,
- połączenie tradycji (wieloletniej historii na polskim rynku) z nowoczesnością (jesteśmy szeroko zaangażowani we wdrażanie BIM i technologii cyfrowych).
Mostostal Warszawa S.A. jest firmą budowlaną, której historia sięga 1945 roku. Nasza działalność rozpoczęła się od odbudowy mostów. Obecnie oferujemy szeroki zakres usług, realizując przedsięwzięcia z zakresu budownictwa ogólnego, przemysłowego, energetycznego, inżynierskiego, drogowego oraz ochrony środowiska. Wykonujemy duże i prestiżowe projekty budowlane, pełniąc funkcję generalnego wykonawcy i obsługując partnerów krajowych i zagranicznych. Od 1999 roku naszym strategicznym partnerem i udziałowcem jest Acciona – hiszpański potentat na światowym rynku budowlanym, zatrudniający ponad 39.000 pracowników w ponad 40 krajach na świecie.