Specjalista ds. Logistyki i Obsługi Klienta
Kraków
Dla naszego klienta, światowego lidera w dziedzinie chemii i dostarczania innowacyjnych rozwiązań dla przemysłu chemicznego, poszukujemy pracownika działu Logistyki i Obsługi Klienta.
oferujemy
- pracę w stabilnej firmie - znanego na całym świecie producenta najwyższej jakości surowców dla przemysłu chemicznego,
- umowę o pracę na czas określony 3 miesiące + 6 miesięcy + docelowo możliwość stałego zatrudnienia,
- opiekę medyczną,
- kartę Multisport,
- Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych,
- pakiet szkoleń.
zadania
- obsługa klienta w zakresie kompleksowej realizacji zamówień w systemie SAP,
- koordynowanie działań dotyczących dostaw towarów Import, Export, WNT wewnątrzwspólnotowe,
- współpraca z Agencją Celną i Inspekcją Weterynaryjną dla wybranych dostaw,
- kontrola stanu zadłużenia i limitów kredytowych klientów przy realizacji zamówień,
- kontrola stanów zapasów magazynowych i zapewnienie ich właściwych poziomów,
- obsługa reklamacji jakościowych i logistycznych klientów,
- sporządzanie okresowych raportów.
oczekujemy
- min. 2 lata doświadczenia na stanowisku i podobnym zakresie obowiązków,
- wiedza i doświadczenie z zakresu procedur celnych i powiązanych procedur podatkowych,
- znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2,
- wysoka kultura osobista,
- dokładność, zaangażowanie i komunikatywność,
- bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność wyznaczania priorytetów,
- znajomość MS Office, znajomość SAP będzie dodatkowym atutem,
- mile widziane wykształcenie w kierunku chemicznym / logistycznym.