Zakres obowiązków specjalisty do spraw marketingu cyfrowego obejmuje tworzenie i realizację strategii online, zarządzanie kampaniami reklamowymi w mediach społecznościowych i wyszukiwarkach (SEO/SEM), tworzenie i publikację treści, analizę danych, a także optymalizację stron internetowych i kampanii pod kątem konwersji (CRO). Kluczowe zadania to m.in. planowanie i koordynowanie działań, monitorowanie efektywności za pomocą narzędzi analitycznych (np. Google Analytics) oraz analiza działań konkurencji.
- Strategia i planowanie: Tworzenie i wdrażanie strategii marketingowych online, dostosowanych do celów biznesowych.
- Planowanie i koordynowanie działań w różnych kanałach cyfrowych (media społecznościowe, e-mail, strony internetowe).
- Kampanie i reklama: Prowadzenie wraz z dedykowanymi agencjami kampanii reklamowych w wyszukiwarkach (SEM, np. Google Ads) oraz mediach społecznościowych (np. Facebook Ads).
- Optymalizacja kampanii pod kątem osiągania wyznaczonych wskaźników KPI.
- SEO (Optymalizacja dla wyszukiwarek): Optymalizacja treści i stron internetowych pod kątem lepszej widoczności w wynikach wyszukiwania.
- Wykorzystanie narzędzi analitycznych (jak Google Analytics) do monitorowania efektywności działań i raportowania wyników.
- Content marketing i media społecznościowe: Tworzenie, planowanie i publikowanie angażujących treści (tekstów, grafik, filmów) na potrzeby mediów społecznościowych, blogów i stron internetowych.
- Zarządzanie i kontrola nad dedykowanymi agencjami profili firmy w mediach społecznościowych (np. Facebook, Instagram, LinkedIn, Tik Tok).
- Analityka i optymalizacja: Monitorowanie efektywności kampanii i analizowanie danych za pomocą narzędzi analitycznych.
- Przeprowadzanie testów A/B i optymalizacja elementów strony internetowej w celu zwiększenia współczynników konwersji (CRO).
- Analiza działań konkurencji i trendów rynkowych.
- Zarządzanie bazą klientów: Pozyskiwanie nowych klientów poprzez kanały cyfrowe.
- Umiejętności analityczne i strategiczne: Zdolność do analizy danych, wyciągania wniosków i planowania.
- Doświadczenie na podobnym stanowisku
- Biegła znajomość niezbędnych narzędzi analitycznych tj. Google Analytics, SEMrush, Google Search Console, Google Trends, Semstorm, itp.
- Pracę w strukturze importerskiej
- Współpracę w środowisku międzynarodowym
- Umowę B2B i wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
- Możliwość realnego wpływu na strategię marketingową nowej marki w Polsce
Poznaj
Asian Automotive Distribution Center
Grupa AADC specjalizuje się w imporcie i dystrybucji samochodów osobowych, lekkich pojazdów dostawczych oraz motocykli z krajów Azji, takich jak Korea i Chiny, na rynek polski oraz do innych krajów Europy Środkowo-Wschodniej.
Naszym celem strategicznym jest uzyskanie pozycji lidera w dystrybucji nowoczesnych rozwiązań motoryzacyjnych w powyższych segmentach. Kierując się pasją do motoryzacji oraz wieloletnim doświadczeniem w imporcie i dystrybucji pojazdów mechanicznych, dostarczamy naszym klientom produkty i usługi najwyższej jakości, z zachowaniem konkurencyjnych cen. Długofalowa strategia AADC opiera się na ciągłym rozwoju, wdrażaniu innowacyjnych modeli biznesowych oraz dostosowywaniu usług do dynamicznie zmieniających się potrzeb rynku. Bogate doświadczenie oraz spuścizna Grupy Kapitałowej Polmozbyt PTH, stanowią solidne fundamenty naszych sukcesów. Asian Automotive Distribution Center (AADC) to prężnie rozwijająca się spółka, wywodząca się z Grupy PTH Holding, jednego z największych i najbardziej wszechstronnych podmiotów na polskim rynku motoryzacyjnym. Powstanie AADC jest wynikiem strategicznego rozwoju Grupy PTH, która, odpowiadając na rosnące zainteresowanie azjatyckimi markami samochodów w Polsce, zainwestowała w specjalistyczną jednostkę odpowiedzialną za import, dystrybucję oraz rozwój sieci sprzedaży pojazdów z tego regionu.