Jesteśmy największą siecią szkół policealnych w Polsce a ponad 20 lat doświadczenia daje nam przewagę w sprzedaży usług edukacyjnych.
- Masz min. dwuletnie doświadczenie w digital marketingu
- Posiadasz doświadczenie w przygotowywaniu i monitorowaniu kampanii internetowych (Google Ads, YT, FB Ads) z wykorzystaniem narzędzi analitycznych (w tym Google Analytics)
- Bez problemu poruszasz się w Google Ads
- Masz doświadczenie w planowaniu, tworzeniu i monitorowaniu angażujących kampanii
- Umiejętność korzystania z narzędzi: Google Search Console, Google Tag Manager
- Sprawne poruszanie się na platformach do e-mail marketingu (Sales Manago)
- Współpraca ze specjalistami w zakresie kampanii Google Ads i Facebook Ads
- Kreowanie i realizacja oraz optymalizacja i raportowanie kampanii produktowych wpływających na realizację celów
- Cykliczne raportowanie z efektów pracy
- Współpraca z zespołem (grafikami, copywriterem, programistami), a także agencjami zewnętrznymi
- Stabilne zatrudnienie (umowa o pracę) w stale rozwijającej się firmie będącej liderem w swojej branży
- Pracę w zgranym zespole
- Dostęp do benefitów pracowniczych w atrakcyjnych cenach (pakiet sportowy, prywatna opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
- Narzędzia niezbędne, byś mógł / mogła sprawnie wykonywać swoje zadania (laptop, telefon)
Poznaj
Centrum Nauki i Biznesu Żak Sp. z o.o.
Jesteśmy największą siecią szkół policealnych i liceów, kształcąca osoby dorosłe w trybie zaocznym i stacjonarnym. Podczas gdy wiele szkół niepublicznych ogranicza lub kończy działalność, nasz zaangażowany i oddany zespół ciągle się rozwija.
Jak się u nas pracuje?
1. Jesteśmy największą w Polsce siecią szkół dla dorosłych - 80 oddziałów w różnych miastach, ponad 4 tysiące pracowników oraz kilkadziesiąt tysięcy słuchaczy powoduje, że u nas słowo nuda nie istnieje.
2. Pracownikom gwarantujemy stabilność zatrudnienia. Stawiamy na różnorodność i szeroki zakres obowiązków. Możesz się u nas rozwinąć, umożliwiamy wewnętrzne awanse.
3. Cały czas poszukujemy nowych kierunków rozwoju i dywersyfikujemy naszą ofertę edukacyjną
4. Doceniamy dobrą organizację pracy i dzielenie się wiedzą – bez tego nie ma rozwoju
5. Spotykamy się ze Słuchaczami i ze zrozumieniem podchodzimy do potrzeb każdego z nich.
Dzień w firmie
1. Jesteśmy dyspozycyjni jest w godzinach 9-17 (oraz w wybrane weekendy, wszak jesteśmy szkołą kształcącą w trybie zaocznym)
2. Poszukujemy nowych Słuchaczy i podchodzimy do nich w sposób indywidualny
3. Będąc na pierwszej linii kontaktu dbamy o obsługę naszych Słuchaczy
4. Realizujemy misję edukacyjną i wspieramy naszych Słuchaczy w realizacji marzeń o zawodowym sukcesie
5. Dbamy o najwyższy poziom nauczania w naszych szkołach