Najnowsze oferty pracy

  • Starszy Specjalista ds. E-commerce i Marketplace

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na platformach marketplace i e-retail, Zarządzanie kampaniami reklamowymi z wykorzystaniem narzędzi takich jak Allegro Ads czy Amazon Ads, Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o analizę danych, Przygotowywanie raportów...
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Specjalista ds. komunikacji i marketingu cyfrowego

    ADN Akademia   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych dla wewnętrznych i zewnętrznych odbiorców, przygotowywanie projektów graficznych i mailingów, aktualizacja treści na stronie internetowej i w kanałach social media, udział w opracowywaniu strategii rozwoju kanałów...
  • Digital Marketing Specialist

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Marketingu i Komunikacji

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Wsparcie w opracowaniu i nadzór nad realizacją strategii marketingowej produktu/ grupy produktów, Wsparcie w przygotowaniu i wdrożeniu bieżących kampanii marketingowych, Wsparcie w analizie rynku oraz działań konkurencji, Wsparcie w monitorowaniu efektywności...
  • Specjalista ds. Tworzenia Opisów Produktowych

    Media Expert   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Złotów
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: współpraca z zespołem Kreatorów w zakresie wprowadzania opisów, specyfikacji i danych technicznych produktów; weryfikacja poprawności wprowadzonych danych produktowych na podstawie parametrów technicznych producenta; dodawanie zdjęć, dokumentów oraz niezbędnych danych do...
  • Specjalista ds. marketingu

    ADN Akademia   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Tworzenie materiałów informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej; Przygotowywanie projektów graficznych; Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz przygotowanie mailingów; Udział w tworzeniu strategii rozwoju dla kanałów online; Prowadzenie...
  • Specjalista ds. Strategii Marketplace

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych w obszarze e-commerce, Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych (m.in. Allegro, Amazon, Ceneo), Analizowanie efektywności działań marketingowych i wdrażanie optymalizacji, Przygotowywanie...
  • Planer Mediów

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. marketingu

Pool Design
Radom
specjalista (mid)
pełny etat
umowa o pracę / kontrakt B2B
praca stacjonarna
1453 dni temu

Ogłoszenie numer: 6103653, z dnia 2021-12-13

Rekrutacja

 

ETAP 1
PRZESŁANIE APLIKACJI I SELEKCJA
Odpowiadając na aktualne oferty pracy, kandydaci przesyłają swoją aplikację za pośrednictwem formularza rekrutacyjnego. Następnie weryfikujemy zawarte w CV doświadczenie i kwalifikacje oraz określamy dopasowanie kandydatury do wymagań stanowiska.
ETAP 2
WYWIAD TELEFONICZNY
W przypadku niektórych stanowisk spotkanie rekrutacyjne może zostać poprzedzone wywiadem telefonicznym. W trakcie krótkiej rozmowy weryfikujemy doświadczenie, motywację i oczekiwania Kandydata, a także udzielamy odpowiedzi na pierwsze pytania dotyczące naszej oferty.
ETAP 3
SPOTKANIE REKRUTACYJNE
Kandydaci, których aplikacje przeszły pozytywnie proces selekcji i wstępną weryfikację, otrzymują zaproszenie na spotkanie rekrutacyjne. Większość spotkań prowadzimy on-line przy użyciu aplikacji MSTeams.

W pierwszym spotkaniu z kandydatem zazwyczaj bierze udział osoba z działu HR oraz bezpośredni przełożony. Podczas spotkania przedstawiamy szczegóły dotyczące pracy na danym stanowisku, rozmawiamy m.in. o dotychczasowym doświadczeniu zawodowym kandydata, motywacji do pracy oraz jego planach dalszego rozwoju kariery. Na tym etapie zdarza się również, że prosimy o rozwiązanie testu, przeanalizowanie sytuacji biznesowej lub odegranie scenki biznesowej.

W zależności od stanowiska, kandydaci mogą zostać zaproszeni na jeszcze jedno lub dwa spotkania, do których dołączą osoby zarządzające, eksperci lub osoby z potencjalnego zespołu.
ETAP 4
PODJĘCIE DECYZJI
Po ukończeniu wszystkich etapów selekcji podejmujemy decyzję, który kandydat najbardziej odpowiada wymaganiom i profilowi stanowiska. Wszyscy kandydaci otrzymują od nas informację zwrotną na temat ich statusu w procesie rekrutacji.
ETAP 5
ZATRUDNIENIE I ONBOARDING
Wybrany kandydat otrzymuje od nas ofertę pracy. Po jej przyjęciu przekazujemy przyszłemu pracownikowi niezbędne przed zatrudnieniem informacje.

Pierwsze dni pracy poświęcone są na wdrożenie - nowi pracownicy biorą udział w spotkaniu onboardingowym i w dedykowanych szkoleniach. Nowa osoba zapoznaje się nie tylko z obowiązkami na danym stanowisku i współpracownikami, ale również poznaje strukturę organizacji, regulaminy i wytyczne dotyczące dbania o bezpieczeństwo i higienę pracy.

Od tej chwili rozwijamy się i pracujemy razem.

Specjalista ds. marketingu

Miejsce pracy: Radom

 

Opis stanowiska

  • planowanie, koordynowanie, realizacja i optymalizacja kampanii marketingowo – sprzedażowych w Internecie i mediach społecznościowych
  • dbanie o utrzymanie odpowiedniego wizerunku marki
  • rekomendowanie kierunków rozwoju marki
  • udział w projekcie budowy, modernizacji i rozwoju strony internetowej/sklepu internetowego
  • opracowanie i realizacja strategii e-marketingowych i komunikacji z klientami
  • nadzorowanie działań prowadzonych przez agencję SEO i SEM
  • aktualizowanie produktów na stronie
  • rozwój profilów Facebook i Instagram
  • współpraca z działem sprzedaży, a także z agencjami w zakresie realizacji działań marketingowych
  • przygotowywanie i zarządzanie powierzonym budżetem, raportowanie działań do przełożonego.

Wymagania

  • umiejętność samodzielnego budowania prowadzenia kampanii digitalowych
  • doświadczenie w social media marketingu
  • znajomość narzędzi analitycznych: Google Analytics
  • znajomość narzędzi do zarządzania i analizy social media
  • znajomość oraz zainteresowanie bieżącymi trendami w social mediach
  • "lekkie pióro" i umiejętność tworzenia angażujących tekstów
  • obsługa podstawowych narzędzi graficznych
  • znajomość programów graficznych
  • realizacja projektów z zachowaniem terminowości i dbałości o jakość
  • kreatywność i otwartość na nowe wyzwania
  • umiejętności informatyczne, biegła obsługa komputera i środowiska MS Office
  • mile widziane podstawy tworzenia stron internetowych
  • samodzielność w działaniu (bierzesz ownership za dany projekt), ale potrafisz też odnaleźć się w pracy zespołowej
  • dokładność i skrupulatność - zwracasz uwagę na szczegóły
  • wykształcenie wyższe (preferowane kierunkowe)

Oferujemy

  •  możliwość wdrażania własnych pomysłów
  •  stabilność zatrudnienia
  •  elastyczne godziny pracy w piątki
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
 

Podobne oferty

  • Starszy Specjalista ds. E-commerce i Marketplace

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie i wdrażanie strategii sprzedaży na platformach marketplace i e-retail, Zarządzanie kampaniami reklamowymi z wykorzystaniem narzędzi takich jak Allegro Ads czy Amazon Ads, Optymalizacja działań marketingowych w oparciu o analizę danych, Przygotowywanie raportów...
  • Specjalista ds. Strategii Mediowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    15 godz.
    Opis stanowiska: Tworzenie planów mediowych dopasowanych do celów biznesowych klienta, Koordynowanie kampanii reklamowych w mediach cyfrowych i tradycyjnych, Analizowanie efektywności działań i wdrażanie optymalizacji, Aktywna współpraca z klientami oraz zespołami wewnętrznymi, Wspieranie...
  • Specjalista ds. komunikacji i marketingu cyfrowego

    ADN Akademia   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Opis stanowiska: tworzenie materiałów informacyjnych i promocyjnych dla wewnętrznych i zewnętrznych odbiorców, przygotowywanie projektów graficznych i mailingów, aktualizacja treści na stronie internetowej i w kanałach social media, udział w opracowywaniu strategii rozwoju kanałów...
  • Digital Marketing Specialist

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    18 godz.
    Zadania: Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych online, z naciskiem na działania sprzedażowe. Analiza wyników kampanii, opracowywanie raportów i rekomendacji optymalizacyjnych. Udział w tworzeniu strategii komunikacji i analizie rynku we współpracy z klientami. Codzienna współpraca z...
  • Stażysta / Stażystka w Dziale Marketingu i Komunikacji

    NEW APPROACH sp. z o.o.   Warszawa, ul. Ostrobramska 75C    praca stacjonarna
    praktykant/stażysta  umowa o pracę / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat
    1 dni
    Zakres obowiązków Wsparcie w opracowaniu i nadzór nad realizacją strategii marketingowej produktu/ grupy produktów, Wsparcie w przygotowaniu i wdrożeniu bieżących kampanii marketingowych, Wsparcie w analizie rynku oraz działań konkurencji, Wsparcie w monitorowaniu efektywności...
  • Specjalista ds. Tworzenia Opisów Produktowych

    Media Expert   mazowieckie    praca zdalna
    siedziba firmy: Złotów
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    1 dni
    Twoje zadania: współpraca z zespołem Kreatorów w zakresie wprowadzania opisów, specyfikacji i danych technicznych produktów; weryfikacja poprawności wprowadzonych danych produktowych na podstawie parametrów technicznych producenta; dodawanie zdjęć, dokumentów oraz niezbędnych danych do...
  • Specjalista ds. marketingu

    ADN Akademia   Warszawa    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior / asystent  umowa o pracę / o dzieło / zlecenie / kontrakt B2B  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Obowiązki: Tworzenie materiałów informacyjnych na potrzeby komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej; Przygotowywanie projektów graficznych; Aktualizacja treści na stronie internetowej firmy oraz przygotowanie mailingów; Udział w tworzeniu strategii rozwoju dla kanałów online; Prowadzenie...
  • Specjalista ds. Strategii Marketplace

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    starszy specjalista (senior)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii sprzedażowych w obszarze e-commerce, Samodzielne prowadzenie kampanii reklamowych na platformach sprzedażowych (m.in. Allegro, Amazon, Ceneo), Analizowanie efektywności działań marketingowych i wdrażanie optymalizacji, Przygotowywanie...
  • Planer Mediów

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Opis stanowiska: Opracowywanie i realizacja strategii mediowych w kanałach online i offline, Analiza wyników kampanii oraz rekomendowanie usprawnień, Współpraca z zespołami projektowymi przy planowaniu działań reklamowych, Utrzymywanie relacji z klientami oraz doradztwo w zakresie...
  • Specjalista ds. Kampanii Digitalowych

    WPP Media   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    2 dni
    Zadania: Planowanie i realizacja kampanii digitalowych, w szczególności nastawionych na sprzedaż. Tworzenie założeń kampanii, monitorowanie wyników oraz przygotowywanie raportów efektywności. Współpraca z działem zakupowym, zespołem ekspertów i klientami. Udział w przygotowywaniu...