Ekoenergetyka Service Sp. z o.o. to nowoczesna baza serwisowa z centralnym magazynem części zamiennych oraz zespołem profesjonalistów. Świadczymy usługi instalacji i serwisu stacji ładowania pojazdów elektrycznych klientom Ekoenergetyki-Polska S.A. oraz innym podmiotom zarówno w kraju, jak i za granicą.
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. monitoringu i obsługi klienta
Miejsce pracy: Zielona Góra
Opis stanowiska:
- przyjmowanie zleceń serwisowych;
- rejestrowanie zgłoszeń serwisowych w systemie zgłoszeń;
- informowanie klienta o bieżącym statusie naprawy, planowanej wizycie serwisowej itp.;
- prowadzenie dokumentacji serwisowej;
- aktywne monitorowanie stacji ładowania w dedykowanej aplikacji.
Profil Kandydata:
- wykształcenie - minimum średnie, mile widziane techniczne o profilu informatyka/elektrotechnika lub pokrewne;
- bardzo dobra znajomość języka obcego: angielski, niemiecki, hiszpański lub francuski - minimum B2;
- umiejętność analitycznego myślenia;
- wysokie umiejętności interpersonalne;
- gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym 12-godzinnym.
Oferujemy:
- Możliwy awans wewnętrzny
- Lider e-mobility
- Zespołowość
- Innowacyjna branża
- Środowisko międzynarodowe
- Atrakcyjne warunki finansowe
- Szkolenia, rozwój pracowników
- Przyjazne środowisko pracy
- Inicjatywy sportowe, np. pakiet OK System, squash
- Udział w inicjatywach społecznych
- Spotkania integracyjne i eventy firmowe
- Niezbędne narzędzia pracy
- Niezbędne narzędzia pracy
- Niezbędne narzędzia pracy