Rodzaj zatrudnienia: umowa o pracę
- nadzorowanie w terenie prawidłowego i terminowego wykonywania zadań z zakresu administrowania nieruchomościami,
- przygotowywanie i przeprowadzanie wynajmu nieruchomości własnych Poczty Polskiej SA,
- nadzór nad rozliczaniem najemców nieruchomości należących do Poczty Polskiej S.A.,
- przygotowywanie dokumentacji na wyłanianie wykonawców usług związanych z obsługą nieruchomości,
- prowadzenie i nadzorowanie postępowań przetargowych,
- sporządzanie sprawozdań, prowadzenie ewidencji i baz danych z zakresu gospodarki nieruchomościami.
- masz wykształcenie wyższe (preferowane: ekonomiczne, zarządzanie nieruchomościami, pokrewne),
- masz licencjat/certyfikat zarządcy nieruchomości,
- masz doświadczenie min 2 lata na podobnym stanowisku,
- dobrze posługujesz się pakietem MS Office,
- skutecznie organizujesz swoją pracę,
- jesteś osobą komunikatywną i potrafisz pracować w zespole.
- znajomość Ustawy prawo zamówień publicznych.
- wsparcie opiekuna podczas pierwszych trzech miesięcy pracy,
- atrakcyjne warunki zakupu prywatnej opieki medycznej i ubezpieczenia na życie,
- dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kulturalnych,
- pożyczki na preferencyjnych warunkach, wsparcie w przypadku trudnej sytuacji życiowej,
- możliwość korzystania z platformy do nauki języków obcych,
- możliwość zakupu karty Multisport na korzystnych warunkach,
- kartę rabatową Biznestank i zniżki u partnerów biznesowych,
- możliwość dołączenia do pocztowych grup sportowych.
Nie musisz wysyłać do nas listu, wystarczy kliknąć Aplikuj!
Poznaj
Poczta Polska S.A.
ul. Rodziny Hiszpańskich 8
00-940 Warszawa
Dlaczego warto?
Poczta Polska świadczy usługi pocztowe, kurierskie, bankowe, ubezpieczeniowe i logistyczne dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. Prowadzimy także sprzedaż produktów filatelistycznych, książek, prasy i innych towarów handlowych. Klienci mogą korzystać z naszych usług w placówkach pocztowych (4700 placówek własnych w całym kraju). Wiele oferowanych przez nas usług dostępnych jest także przez Internet.
Nasz zespół to pracownicy o różnych kwalifikacjach i kompetencjach. Różnorodność pozwala nam skutecznie odpowiadać na zmieniający się rynek i potrzeby klientów. Pracownikom dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
-
Krok
Wyślij CV
-
Krok
Porozmawiajmy
-
Krok
Spotkajmy się
-
Krok
Rozwiąż zadanie
-
Krok
Dołącz do nas
-
Krok
Poleć nas innym