Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dyspozytor z jęz. niemieckim

Solutions30 (Telima Poland)

Wrocław

6 dni temu

Komm an Bord Solutions30!

 

Kim jesteśmy?


Telima Poland to polski oddział grupy Solutions30. Wspieramy działania niemieckich partnerów w zakresie obsługi klientów i planowania instalacji telekomunikacyjnych w Niemczech.

 

Może szukamy właśnie CIEBIE?

 

Szukamy komunikatywnych osób z biegłą znajomością języka niemieckiego Osób, które szybko się uczą i nie boją się nowych wyzwań. Zależy nam na ludziach, którzy potrafią sami zarządzać swoją pracą i jednocześnie cenią sobie działania zespołowe.

Specjalista ds. Obsługi Klienta - Dyspozytor z jęz. niemieckim
Miejsce pracy: Wrocław
Czym się u nas zajmiesz?
  • koordynowaniem działań między działem technicznym a klientem,
  • przyjmowaniem zleceń telefonicznych i mailowych,
  • wysyłaniem zleceń do techników przez wewnętrzny system firmy,
  • stałym kontaktem z klientami i technikami,
  • tworzeniem i weryfikacją tras techników wykonujących zlecenia,
  • kontrolą realizacji zaplanowanych zleceń i ich podziału na trasy.
Dlaczego u nas?

 

ELASTYCZNY CZAS PRACY

Jeśli chcesz pogodzić pracę z nieregularnym planem zajęć na studiach lub innymi aktywnościami, dołącz do nas. Grafik pracy układamy uwzględniając dyspozycyjność i preferencje całego zespołu. Łatwo pogodzić pracę ze studiami. Oferujemy też pracę w pełnym wymiarze godzin, pracownicy etatowi pracują w systemie zmianowym (8-16 i 12-20).

 

ATMOSFERA I ZESPÓŁ

Lubimy się. Nie jesteśmy ogromną korporacją, nie zatrudniamy masowo, skomplikowane formalności nie są ważniejsze od naszego zespołu. U nas Twój indywidualny charakter znajdzie swoje miejsce :)

 

BIURO W CENTRUM MIASTA

Biuro zlokalizowane przy ul. Tęczowej – blisko na uczelnię, dobre połączenia komunikacyjne, w okolicy miejsca z dobrym jedzeniem, studio jogi dla zrelaksowania po pracy i escape room na integracyjne wypady.

 

WYNAGRODZENIE

Zapewniamy stabilne zatrudnienie i wynagrodzenie początkowe na poziomie 3800 zł brutto. Oprócz tego nie zapominamy o dodatkowych benefitach – proponujemy kartę sportową i opiekę medyczną. Dla ambitnych oferujemy dofinansowania do kursów i szkoleń powiązanych z obszarem działalności firmy.

 

ROZWÓJ I DOŚWIADCZENIE

Brak doświadczenia nie jest przeszkodą - to u nas możesz postawić swoje pierwsze kroki w Obsłudze Klienta. Będziesz mieć też możliwość rozwoju swoich umiejętności językowych zarówno w czasie pracy, jak i w czasie szkoleń dodatkowych.

 

Jakie są nasze oczekiwania?
  • biegła znajomość języka niemieckiego,
  • gotowość do pracy w systemie zmianowym (8-16 i 12-20),
  • wysoko rozwinięte umiejętność komunikacyjne,
  • dodatkowym atutem będzie doświadczenie w obsłudze klienta.

Nie prowadzimy sprzedaży ani pozyskiwania nowych klientów. Kontaktujemy się wyłącznie z klientami, którzy korzystają z naszych usług.

Poznaj

Solutions30 (Telima Poland)

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta