Specjalista ds. obsługi klienta eksportowego

Agmamito Group

Swarzędz

13 dni temu

Specjalista
ds. obsługi klienta
eksportowego
miejsce pracy: Swarzędz

Jesteśmy wiodącym importerem tkanin meblowych w Polsce i krajach Europejskich. Nasze marki Agmamito i TOCCARE rozpoznawane są wśród największych producentów meblowych. Wysoka jakość oferowanych przez nas tkanin jest doceniana przez specjalistów branżowych i użytkowników, a to dzięki nowoczesnemu wzornictwu, wytrzymałości i łatwemu utrzymaniu w czystości.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej firmy poszukujemy kandydatów, którzy wniosą odrobinę świeżości, nowych pomysłów i swoich talentów do naszego zespołu.

 

Obecnie do naszego zespołu poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za organizowanie i realizowanie procesu zamówień eksportowych, a w szczególności:
  • organizację i realizację procesu zapytań o produkt
  • realizację zamówień
  • przygotowywanie dokumentów do wysyłki
  • kontrola obiegu dokumentacji handlowej
  • uzgadnianie z dostawcami szczegółowych warunków realizacji zamówień
  • organizowanie dostaw i transportu zamówionych towarów
  • analiza potrzeb i oczekiwań Klientów
  • współpraca z innymi działami firmy
  • przestrzeganie procedur i standardów firmy w zakresie obsługi klienta
Od kandydatów oczekujemy:
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację
  • znajomość języka francuskiego, niemieckiego lub rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
  • dyspozycyjności
  • wysokiej komunikatywności i samodzielności w realizacji zadań
  • odpowiedzialności i kultury osobistej
  • dokładności i rzetelności w działaniu
  • znajomości obsługi komputera, w tym programów MS Office na poziomie min. średniozaawansowanym
  • dużej motywacji do pracy
  • mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
W zamian oferujemy:
  • możliwość rozwoju osobistego i zdobywania doświadczenia w dynamicznie rozwijającej się firmie handlowej
  • atrakcyjny system wynagradzania i bardzo dobre warunki zatrudnienia
  • pracę w przyjaznej atmosferze i z ciekawymi ludźmi
Na dokumentach prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zgodnie z ustawą z dn. 1997.08.29 o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133 poz. 883.”
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta