- profesjonalną rozmową z Klientami zagranicznymi (infolinia przychodząca),
- odpowiadaniem na pytania Klientów,
- udzielaniem informacji Klientom,
- doradztwem oraz badaniem potrzeb w zakresie oferowanych produktów,
- obsługą korespondencji e-mailowej oraz chatu,
- elektroniczną obsługą zleceń,
- drobnymi tłumaczeniami.
Czego oczekujemy od Ciebie?
- biegła znajomość języka niemieckiego,
- bardzo dobra znajomość języka polskiego,
- dobra dykcja,
- dobra znajomość zasad ortografii i gramatyki,
- łatwość nawiązywania kontaktów przez telefon,
- wysoka kultura osobista,
- opanowanie, cierpliwość,
- umiejętność pracy pod presją czasu w trybie wielozadaniowym,
- sumienność w wykonywaniu obowiązków,
- umiejętności obsługi komputera,
- umiejętność pracy zespołowej,
- gotowości do pracy zdalnej na pełen etat.
- karta Multisport
- prywatna opieka medyczna
- zniżki pracownicze
- korzystne warunki zatrudnienia
- atrakcyjne wynagrodzenie
- zajęcia z języka angielskiego
- przyjazna atmosfera
- praca pełna wyzwań
Poznaj
eobuwie.pl S.A.
#wejdźwnaszebuty
Dołącz do lokalnego lidera ze światową perspektywą...
...jeśli praca to dla Ciebie coś więcej! Przyjazna atmosfera, nowe wyzwania, wygodne biuro, możliwość rozwoju, udział w szkoleniach
prowadzonych przez najlepszych specjalistów - u nas to codzienność.
eobuwie.pl to miejsce dla ludzi zaangażowanych, którzy nie boją się realizować swoich pomysłów. Stawiamy zarówno na doświadczonych specjalistów,
jak i osoby młode, ambitne, które są na początku swojej ścieżki zawodowej. Twoja sumienność, chęć ciągłego rozwoju, wychodzenie
z inicjatywą będzie dodatkowym, nagradzanym atutem. Monotonia? Tego słowa nie znamy, ale damy Ci szansę, żebyś sprawdził to sam!