Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej.
Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie.
Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne.
Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.
Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
Nr Ref.: SOK/DP-04/ŁDZ
Świetna atmosfera i atrakcyjne wynagrodzenie, gwarantowany rozwój poprzez liczne szkolenia, nowi znajomi i tysiące kontaktów na całym świecie. Znasz języki? Aplikuj do nas i zdobądź doświadczenie w międzynarodowym środowisku. Dzięki tej pracy Twoja Kariera nabierze tempa!
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za obsługę Klientów Zagranicznych. Zadaniem Kandydata będzie rejestrowanie i klasyfikowanie zgłoszeń oraz wsparcie Klienta w rozwiązywaniu ewentualnych zaistniałych problemów. Obsługa klienta jest realizowana poprzez kontakt telefoniczny oraz mailowy.
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego lub języka włoskiego
Dobra znajomość języka angielskiego;
Komunikatywność, umiejętność pracy w grupie;
Energia, dynamizm w działaniu
Gotowość do podjęcia pracy w Łodzi
Dyspozycyjność do pracy w systemie zmianowym ( możliwy niepełny etat)
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
Atrakcyjne warunki finansowe;
Wsparcie relokacyjne dla osób spoza Łodzi;
Elastyczne godziny pracy dostosowane do dyspozycyjności i potrzeb Kandydata;
Możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku pracy;
Liczne szkolenia;
Przyjazną atmosferę pracy