Specjalista ds. Obsługi Klienta [rekrutacja online]

Adamed Pharma S.A.

Pabianice

5 dni temu

Specjalista ds. Obsługi Klienta [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Pabianice
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
  • Umowę o pracę bez okresu próbnego
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5(akcje profilaktyczne,konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacjiswoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Zorganizowanytransport do pracy lub parking
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Współpracę z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi  - firmami zagranicznymi , Agencjami i Urzędami Celnymi w zakresie  uzgadniania wszystkich niezbędnych szczegółów dotyczących realizacji zamówień oraz pozostałych zadań realizowanych przez Dział Obsługi Klienta,
  • Współpracę z Działem Planowania i Zaopatrzenia w celu zapewnienia dostępności  produktu dla klientów,
  • Przygotowywanie analiz i materiałów, prowadzenie  i podsumowanie spotkań i telekonferencji z kluczowymi klientami zagranicznymi,
  • Korespondencja mailowa  z klientami w języku angielskim,
  • Wystawianie  niezbędnych dokumentów, koniecznych do wyeksportowania towarów (packing list, znakowanie towaru, innych oświadczeń),
  • Opracowywanie i wprowadzanie do systemu ERP zamówień klientów,  wystawianie faktur Vat i  faktur korygujących.
Co jest dla nas ważne?
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: zarządzanie i marketing, handel zagraniczny, ekonomia, logistyka lub pokrewne,
  • Minimum 1-2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym,
  • Mile widziana znajomość języka rosyjskiego,
  • Doświadczenie we współpracy z klientem zagranicznym,
  • Znajomość przepisów z zakresu obrotu międzynarodowego, wymagań i specyfiki rynków zagranicznych, wybranych zagadnień z zakresu podatków i rachunkowości,
  • Dobra orientacja w przepisach prawa celnego, procedur celnych i zasad obrotu towarowego za granicą,
  • Znajomość MS Office, systemów klasy ERP lub systemów zarządzających gospodarką magazynową/ systemów finansowych.

Poznaj

Adamed Pharma S.A.

GRUPA ADAMED to lider na polskim rynku leków nowej generacji. Intensywnie rozwijamy działy badawczo-naukowe, w których opracowano ponad 50 patentów na własne formuły leków. Obecnie zatrudniamy blisko 1700 osób zarówno w kraju, jak i za granicą: w Hiszpanii, Czechach, Słowacji, Rosji, Ukrainie i Kazachstanie.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta