Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi klienta – sprzedaż - handel internetowy

SENTIELL

Leszno

208 dni temu

Ogłoszenie numer: 1911738, z dnia 2018-02-22

Sentiell to Polska marka biżuterii, właścicielem marki jest Firma Handlowo Usługowa EKO Łukasz Rzepka. Zajmujemy się dystrybucją biżuterii do salonów jubilerskich w całej Europie za pośrednictwem serwisu online.

Specjalista ds. Obsługi klienta – sprzedaż - handel internetowy

Miejsce pracy: wielkopolskie / Leszno

 

Opis stanowiska

Wynagrodzenie: 3500 zł

 
Poszukujemy energicznej i kreatywnej osoby nastawionej pozytywnie do świata, lubiącej pracę z ludźmi, która będzie odpowiedzialna za utrzymywanie pozytywnego odbioru marki przez klientów biznesowych oraz konsumentów. Jeśli nie lubisz monotonii, „czujesz internet” i na każdym kroku widzisz możliwość rozwiązywania problemów - ta praca jest dla Ciebie.

Potrafisz w krótkim czasie wchłonąć dużo wiedzy? Realizuj z nami projekty rozwojowe polskiej marki na rynku krajowym oraz na rynkach zagranicznych. Czeka Cię praca pełna wyzwań.

 
Jeżeli jesteś osobą, która łatwo nawiązuje kontakty, w mgnieniu oka wyszukuje potrzebne informacje w necie i nie boi się rozmawiać z klientami, to wyślij nam swoje CV. Czekamy na kogoś, kto potrafi być samodzielny w realizacji powierzonych zadań.

 

Zakres codziennych obowiązków:

  • Bieżąca komunikacja z klientem, pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów.
  • Rozwiązywanie bieżących spraw i trudnych zgłoszeń.
  • Pomoc klientowi biznesowemu w obsłudze systemu zamówień.
  • Pozyskiwanie klientów biznesowych i utrzymywanie pozytywnych relacji.
  • Informowanie o warunkach współpracy.
  • Nadzór nad bazą danych klientów.
  • Zarządzanie zamówieniami od strony systemu obsługi zamówień.
  • Nadzorowanie procesów płatności i dostaw zamówień.
  • Badanie opinii klientów i analiza postrzegania marki.
  • Tłumaczenie i tworzenie treści na stronach firmowych.
  • Wsparcie dla działu marketingu w zakresie wdrażania akcji sprzedażowych.
  • Wsparcie z zakresu zleceń bieżących, różnych, związanych z prowadzoną działalnością.
  • Pomoc przy organizacji wyjazdów na targi, uczestnictwo w wyjazdach targowych - krajowych i zagranicznych.
  • Wsparcie w budowaniu wizerunku e-sklepu oraz poprawianiu jego funkcjonalności.
  • Wsparcie w budowaniu marki na rynkach zagranicznych.
  • Wspieranie i nadzór nad różnymi kanałami sprzedaży B2B oraz B2C.

Wymagania

Napisz do nas jeśli posiadasz:

  • Wykształcenie wyższe o profilu handlowym lub pokrewnym.
  • Dobrze rozwinięte umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania relacji przez telefon.
  • Minimum 2 lata doświadczenia pracy na podobnym stanowisku.
  • Szybkość przyswajania wiedzy.
  • Zaangażowanie, motywację do pracy, entuzjazm oraz kreatywność do wdrażania nowych pomysłów.
  • Doświadczenie w sprzedaży internetowej.
  • Doświadczenie w obsłudze klienta.
  • Odporność na stres i pozytywne nastawienie.
  • Dokładność, skrupulatność i wytrwałości w działaniu.
  • Biegłą umiejętność obsługi komputera w tym obsługi systemów internetowych oraz Ms Office, narzędzia Google.
  • Umiejętność posługiwania się co najmniej bardzo dobrze językiem angielskim – zarówno w mowie, jak i piśmie.
  • Umiejętność bardzo dobrej organizacji pracy własnej.

Twoim dodatkowym atutem będzie:

  • Doświadczenie w telemarketingu (call center), sprzedaży lub obsłudze klienta.
  • Dobra dykcja i umiejętność posługiwania się poprawną polszczyzną, łatwość formułowania wypowiedzi.
  • Umiejętność pracy zespołowej i nastawienie na osiągnięcie określonego celu.
  • Zainteresowanie branżą moda - dodatki - biżuteria.
  • Umiejętność rozmowy z Klientem, by ten czuł zaangażowanie w jego sprawie.
  • Umiejętność niesienia pomocy w rozwiązywaniu problemów związanych z zakupami naszych Klientów.
  • Doświadczenia w obsłudze elektronicznych baz danych typu CRM.
  • Znajomość platform sprzedażowych.

Oferujemy

  • Ciekawą pracę w branży jubilerskiej e-commerce. Od poniedziałku do piątku w godzinach  9.00-17.00.
  • Stabilne miejsce zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego.
  • Możliwość dokonywania zakupów na preferencyjnych warunkach.
  • Dużą samodzielność w działaniu.
  • Atrakcyjne podstawowe wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności i doświadczenia.
  • Motywacyjne premie uznaniowe.
  • Prezenty na święta.
  • W Pakiecie dołączamy szefa, z którym zawsze można się dogadać :-)

Wynagrodzenie

Od 3000 do 4000 PLN

 

Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Podobne oferty

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (778)
Wałbrzych (53)
Legnica (125)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (206)
Toruń (154)
Lubelskie:
Lublin (246)
Chełm (46)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (1033)
Tarnów (83)
Nowy Sącz (58)
Mazowieckie:
Warszawa (2114)
Radom (191)
Płock (79)
Opolskie:
Opole (248)
Nysa (102)
Podkarpackie:
Rzeszów (154)
Przemyśl (36)
Podlaskie:
Białystok (150)
Suwałki (39)
Łomża (39)
Pomorskie:
Gdańsk (477)
Gdynia (222)
Słupsk (68)
Śląskie:
Katowice (592)
Częstochowa (197)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (158)
Elbląg (111)
Ełk (52)
Wielkopolskie:
Poznań (633)
Kalisz (97)
Konin (58)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (354)
Koszalin (105)
Kołobrzeg (51)
Auchan (94)
Tesco (249)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (17)
STRABAG (3)
ABB (104)
Accenture (257)
Luxoft (128)
PKO BP (395)
KPMG (33)
Orange (35)
IKEA (10)
Budimex (27)

Rekrutują z Praca.pl