- Reprezentowanie marki Volkswagen, odpowiadając na zapytania klientów przez telefon, czat oraz e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem.
- Precyzyjne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów oraz działań kontynuacyjnych w systemie CRM.
- Analiza problemów technicznych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych i zarządzania testami, proponowanie skutecznych rozwiązań.
- Współpraca z kolegami w zespole w celu doskonalenia ogólnego doświadczenia klienta.
- Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat produktów, polityki i usług Volkswagen, aby zapewnić klientom najnowsze informacje.
- Podtrzymywanie entuzjastycznego i ciepłego podejścia w każdej interakcji z klientem.
- Wykorzystywanie wiedzy motoryzacyjnej i cyfrowej do efektywnego rozwiązywania problemów.
- Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w centrum obsługi klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej lub cyfrowej.
- Zamiłowanie do analizy problemów technicznych oraz znajomość narzędzi IT.
- Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1.
- Zdolność do zachowania spokoju i koncentracji podczas rozwiązywania problemów klientów.
- Wysokie umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
- Kreatywne myślenie i ukierunkowanie na rozwiązania.
- Doświadczenie w pracy z markami luksusowymi, zwłaszcza w branży motoryzacyjnej.
- Znajomość systemów CRM.
- Pasja do motoryzacji oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami oferowanymi przez Volkswagen.
- Wsparcie renomowanej marki Volkswagen, znanej z innowacyjności, jakości i satysfakcji klientów.
- Pełnopłatne szkolenia oraz możliwość ciągłego rozwoju zawodowego.
- Wydarzenia integracyjne i wsparcie liderów zespołu na każdym etapie pracy.
- Możliwości rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.