Praca.pl Praca śląskie Katowice Specjalista ds. Obsługi Klienta Katowice
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z j. ang.

Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z j. ang.

Concentrix
Katowice
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa zlecenie
praca stacjonarna
rekrutacja online
13 dni temu
Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej z j. ang.
Miejsce pracy: Katowice
Zadania:
  • Reprezentowanie marki Volkswagen, odpowiadając na zapytania klientów przez telefon, czat oraz e-mail z profesjonalizmem i entuzjazmem.
  • Precyzyjne dokumentowanie interakcji z klientami, rozwiązań problemów oraz działań kontynuacyjnych w systemie CRM.
  • Analiza problemów technicznych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych i zarządzania testami, proponowanie skutecznych rozwiązań.
  • Współpraca z kolegami w zespole w celu doskonalenia ogólnego doświadczenia klienta.
  • Utrzymywanie aktualnej wiedzy na temat produktów, polityki i usług Volkswagen, aby zapewnić klientom najnowsze informacje.
  • Podtrzymywanie entuzjastycznego i ciepłego podejścia w każdej interakcji z klientem.
  • Wykorzystywanie wiedzy motoryzacyjnej i cyfrowej do efektywnego rozwiązywania problemów.
Wymagania:
  • Minimum 1 rok doświadczenia w pracy w centrum obsługi klienta, najlepiej w branży motoryzacyjnej lub cyfrowej.
  • Zamiłowanie do analizy problemów technicznych oraz znajomość narzędzi IT.
  • Bardzo dobre umiejętności komunikacyjne, znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1.
  • Zdolność do zachowania spokoju i koncentracji podczas rozwiązywania problemów klientów.
  • Wysokie umiejętności organizacyjne i dbałość o szczegóły.
  • Kreatywne myślenie i ukierunkowanie na rozwiązania.
Mile widziane:
  • Doświadczenie w pracy z markami luksusowymi, zwłaszcza w branży motoryzacyjnej.
  • Znajomość systemów CRM.
  • Pasja do motoryzacji oraz zainteresowanie nowoczesnymi technologiami oferowanymi przez Volkswagen.
Oferujemy:
  • Wsparcie renomowanej marki Volkswagen, znanej z innowacyjności, jakości i satysfakcji klientów.
  • Pełnopłatne szkolenia oraz możliwość ciągłego rozwoju zawodowego.
  • Wydarzenia integracyjne i wsparcie liderów zespołu na każdym etapie pracy.
  • Możliwości rozwoju kariery, przyczyniając się do przyszłości luksusowych doświadczeń motoryzacyjnych.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.
Aplikuj szybko
?  Co oznacza „Aplikuj szybko”?
„Aplikuj szybko” oznacza, że jednym kliknięciem zaaplikujesz na ogłoszenie. Pracodawca otrzyma CV użyte przez Ciebie przy wcześniejszym aplikowaniu lub ostatni dodany przez Ciebie plik w Moje CV. Aby skorzystać z funkcji “Aplikuj szybko” musisz być zalogowany.
 

Poznaj

Concentrix

We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.

Podobne oferty

  • Customer service specialist in the automotive industry with English

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Responding to customer inquiries via phone, chat, and email, representing Volkswagen; Group with professionalism and enthusiasm. Maintain clear and accurate documentation of customer interactions, resolutions, and follow-ups in the CRM system. Use analysis tools and extensive test management to...
  • Specjalista ds. obsługi klienta w branży motoryzacyjnej w języku polskim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   30,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Szybkie i profesjonalne odpowiadanie na zapytania klientów za pośrednictwem telefonu, czatu i poczty elektronicznej. Prowadzenie przejrzystej i dokładnej dokumentacji interakcji z klientami, rozwiązań i działań następczych w systemie CRM. Współpraca ze współpracownikami w celu poprawy...
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    3 dni
    Przyjmowanie materiałów do badań. Wprowadzanie zleceń do systemu laboratoryjnego. Obsługa klientów telefoniczna i osobista. Zamawianie i przygotowywanie przesyłek kurierskich. Obsługa spraw biurowych.
  • Pracownik / Pracownica Punktu Obsługi Klienta InfoDworzec

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Katowice    praca stacjonarna
    młodszy specjalista (junior) / asystent  umowa zlecenie
    4 dni
    Na tym stanowisku odpowiedzialny/a będziesz za: Bieżącą obsługę pasażerów i klientów dworca; Udzielanie aktualnej informacji o rozkładzie jazdy i obowiązujących ofertach; Udzielanie szczegółowych informacji na temat dworca oraz topografii miasta; Przyjmowanie zapytań, wniosków,...
  • Travel Advisor with Polish

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your responsibilities: Responding to customers via phone, chat, and e-mail (outbound and inbound). Working with confidential customer information and treating it sensitively. Presenting proactive, patient, empathetic and understanding attitude.
  • Konsultant Turystyczny

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    4 dni
    Kompleksowa obsługa klienta (telefon, chat, e-mail) – zarówno odbieranie, jak i inicjowanie kontaktów. Ochrona poufnych danych klientów oraz przestrzeganie standardów bezpieczeństwa. Dostarczanie wysokiej jakości obsługi, cechującej się empatią, cierpliwością i proaktywnością.
  • Doradca ds. Podróży

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    6 dni
    Obsługa klienta przez telefon, chat i e-mail (połączenia wychodzące i przychodzące). Zarządzanie poufnymi informacjami klientów z należytą starannością. Zapewnienie proaktywnej, cierpliwej i empatycznej obsługi.
  • Konsultant klienta w sektorze motoryzacyjnym

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Efektywne odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, czat i e-mail. Dokumentacja interakcji z klientami i działań w systemie CRM. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach, usługach i procedurach. Rozwiązywanie problemów z wykorzystaniem wiedzy motoryzacyjnej i cyfrowej. Współpraca z...
  • Specjalista ds. wsparcia klienta

    Klient portalu Praca.pl   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista mid / junior  umowa zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    11 dni
    Reprezentowanie marki, zapewniając profesjonalne wsparcie klientom przez telefon, czat i e-mail. Dokumentowanie interakcji w systemie CRM oraz rozwiązywanie problemów technicznych z wykorzystaniem narzędzi analitycznych. Utrzymywanie aktualnej wiedzy o produktach i usługach marki. Współpraca...
  • Doradca klienta w sektorze motoryzacyjnym

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat   30,50 zł brutto/godz.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    13 dni
    Utrzymywanie szybkiego i profesjonalnego kontaktu z klientami poprzez telefon, czat i e-mail. Dokładne dokumentowanie interakcji, działań i rozwiązań w systemie CRM. Współpraca z zespołem w celu poprawy jakości obsługi klienta. Uaktualnianie wiedzy o produktach, usługach oraz procedurach...