Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Białystok    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    22 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    22 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   podlaskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 dni
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 dni
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Podlaskie Białystok Specjalista ds. Obsługi Klienta Białystok
Specjalista ds. obsługi klienta w firmie logistycznej

Specjalista ds. obsługi klienta w firmie logistycznej

AZONIK sp. z o.o.
Białystok, Józefa Marjańskiego 3/309
specjalista junior / mid
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
294 dni temu

Poszukujemy energicznej i odpowiedzialnej osoby na stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta. Jeśli posiadasz umiejętności komunikacyjne, potrafisz zorganizować sobie pracę i dążysz do rozwoju zawodowego, to stanowisko jest idealne dla Ciebie.

Specjalista ds. obsługi klienta w firmie logistycznej
Miejsce pracy: Białystok, Józefa Marjańskiego 3/309
Obowiązki:
  • Dobra komunikacja z Klientami.
  • Dbałość o najwyższy poziom obsługi Klienta w oparciu o obowiązujące standardy.
  • Udzielanie informacji na temat naszych usług i produktów.
  • Rozwiązywanie problemów i zapewnianie bieżącej pomocy technicznej Klientom.
  • Opracowywanie optymalnych planów przewozów i koordynowanie ich realizacji.
  • Współpraca z różnymi działami przedsiębiorstwa w celu zapewnienia realizacji przewozów.
  • Przygotowanie i sprawdzanie dokumentów przewozowych.
  • Kontrola przewozu:
  • Współpraca z kierowcami i innymi działami przedsiębiorstwa w celu zapewnienia terminowości dostaw i bezpieczeństwa przewozu.
  • Kontrola wystawiania dokumentów końcowych i płatności.
  • Monitorowanie procesu wystawiania i przekazywania faktur klientom.
  • Monitorowanie procesu płatności i współpraca z klientami w kwestiach finansowych.
Wymagania:
  • Mile widziane doświadczenie w obszarze obsługi klienta i logistyki.
  • Kompetencje w zakresie budowania długofalowych relacji oraz komunikatywność.
  • Umiejętność organizacji pracy oraz koordynowania przewozów.
  • Umiejętna priorytetyzacja zadań.
  • Znajomość języka angielskiego i polskiego na poziomie komunikatywnym.
Warunki:
  • Praca od poniedziałku do piątku, w godzinach 8-16.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie omawiane indywidualnie, w zależności od posiadanych umiejętności oraz kwalifikacji.
  • Premia uzależniona od wyników pracy.
  • Biuro w centrum Białegostoku.
Prosimy o zamieszczenie w cv klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
 

Poznaj

AZONIK sp. z o.o.

Józefa Marjańskiego 3/office 309
15-402 Białystok

AZONIK to międzynarodowa firma transportowa z wieloletnim doświadczeniem w transporcie towarów. Jesteśmy firmą z ugruntowaną pozycją na rynku, szybko i efektywnie rozwiązujemy zadania, świadcząc wysokiej jakości usługi dla naszych stałych oraz nowych klientów. Obecnie Azonik to stabilna, stale rozwijająca się firma, której zaufano w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów logistycznych.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Białystok    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    18 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi klienta z językiem polskim

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    21 godz.
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    22 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    22 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   podlaskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 dni
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   podlaskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 dni
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...