Najnowsze oferty pracy

  • Przedstawiciel Handlowy - dział usług porządkowych

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...
  • Inżynier ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty; Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości; Planowanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer Support Specialist with English and Polish

    MAJOREL POLSKA   Poznań    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Duties and Responsibilities Answering incoming calls in Polish and English and assisting customers with their inquiries; Communicating with the portal's customers via chat Advising and informing about the rules of cooperation; Assisting customers at various stages of cooperation with the service;...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Gniezno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Piła    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Września    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Wielkopolskie Leszno Pracownik Działu Obsługi Klienta Leszno
Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

Adecco Poland Sp. z o.o.
Leszno
praca stacjonarna
2654 dni temu

Kim jesteśmy?

Adecco Poland Sp. z o.o. należy do międzynarodowej korporacji Adecco S.A. - światowego lidera wśród firm doradztwa personalnego, który posiada 5100 placówek w ponad 60 krajach. W Polsce działamy od 1994 roku. Swoją wiedzą i doświadczeniem służymy w ponad 50 lokalizacjach na terenie kraju. W 2016 roku pracę dzięki Adecco Poland znalazło ponad 63 000 osób. Adecco Poland Sp. z o.o. jest Agencją Zatrudnienia nr 364.


Specjalista ds. obsługi klienta z j. angielskim

Miejsce pracy: wielkopolskie/ Leszno

Nr Ref.: BOK/08/2016/KLC

Główne obowiązki na stanowisku:

  • Profesjonalna obsługa klienta w oparciu o standardy firmy,
  • Pozyskiwanie i terminowa realizacja zamówień od klienta,
  • Obsługa programów sprzedażowych oraz weryfikacja danych w systemie,
  • Dbałość o prawidłowy przepływ informacji,
  • Sporządzanie niezbędnych zestawień, raportów i analiz,
  • Obsługa procesu reklamacji,
  • Opieka posprzedażowa nad klientem,
  • Miękka windykacja należności.

 

Wymagania:

  • Ukończone studia wyższe,
  • Doświadczenie na samodzielnym stanowisku w dziale obsługi klienta,
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację,
  • Biegła obsługa komputera,
  • Komunikatywność, terminowość oraz wysoka kultura osobista,
  • Umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu.

 

Oferujemy:

  • Stałą i stabilną pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • Atrakcyjne wynagrodzenie.

 

Niniejszym wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w moim CV oraz w innych przekazanych przeze mnie dokumentach, przez Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie w celach związanych z procesem rekrutacji, zarówno obecnym, jak i organizowanymi w przyszłości, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jedn.: Dz. U. z 2014 r. poz. 1182 z późn. zm.). Wyrażam także zgodę na udostępnianie moich danych osobowych innym podmiotom należącym do grupy Adecco oraz potencjalnym pracodawcom do celów związanych z prowadzonymi obecnie lub w przyszłości procesami rekrutacji.

Administratorem podanych dobrowolnie danych osobowych jest Adecco Poland Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, Pl. Europejski 2, 00-844 Warszawa. Informujemy, że kandydatowi przysługuje pełne i niezbywalne prawo dostępu do swoich danych osobowych włączając w to prawo do ich usunięcia lub poprawiania.

 

Podobne oferty

  • Przedstawiciel Handlowy - dział usług porządkowych

    Juwentus Serwis sp. z o.o.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 godz.
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...
  • Inżynier ds. Jakości i Obsługi Klienta

    Praca.pl Sp. z o.o.   wielkopolskie  
    relokacja do: Oferta pojawiła się w wynikach wyszukiwania ponieważ pracodawca zapewnia pomoc w relokacji do miejsca pracy. Jeśli nie chcesz widzieć ofert z relokacją, zaznacz w filtrach tryb pracy jaki Cię interesuje. Gdańsk
    specjalista mid / senior  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj bez CV
    17 godz.
    Zakres obowiązków: Efektywna obsługa reklamacji klientów; Śledzenie portali klienta i raportowanie ryzyk; Aktualizacja rejestru reklamacji; Wprowadzanie wymagań klienta w procesy; Kontakt z klientami: e-mail, telefon, wizyty; Reprezentowanie firmy w kwestiach jakości; Planowanie i...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   wielkopolskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    19 godz.
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Customer Support Specialist with English and Polish

    MAJOREL POLSKA   Poznań    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa zlecenie  pełny etat
    19 godz.
    Duties and Responsibilities Answering incoming calls in Polish and English and assisting customers with their inquiries; Communicating with the portal's customers via chat Advising and informing about the rules of cooperation; Assisting customers at various stages of cooperation with the service;...
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Gniezno    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Kalisz    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Konin    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Piła    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Poznań    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
  • Doradca Klienta

    Bank Pocztowy S.A.   Września    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    19 godz.
    Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.