Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę. Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące. Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: obsługa sklepu internetowego, prowadzenie korespondencji mailowej i rozmowy telefoniczne z klientami sklepu internetowego w języku niemieckim, obsługa dokumentowa sprzedaży.
Foundeverzachodniopomorskie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
14 dni
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Współpraca z innymi działami wsparcia technicznego Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów;
Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami. Nasze usługi obejmują pracę tymczasową, rekrutację pracowników stałych, zatrudnienie zewnętrzne oraz doradztwo personalne. Obecnie dla jednego z naszych Klientów poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta z j. francuskim
Praca Stała
Miejsce pracy: Szczecin
Nr Ref.: OKFR/062/SZCZ
Zadania:
Przyjmowanie zgłoszeń Klientów,
Komunikowanie do odpowiednich działów problemów związanych z aplikacjami lub systemami,
Budowanie i utrzymywanie relacji z międzynarodowymi klientami,
Współpraca w ramach międzynarodowych zespołów.
Wymagania:
Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (min. B2),
Umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office,
Kultura osobista, uprzejmość,
Umiejętność poprawnej i swobodnej komunikacji oraz aktywnego słuchania,
Chęć rozwoju i pracy w zespole.
Oferujemy:
Praca w międzynarodowym środowisku,
Stabilne zatrudnienie (3-miesięczny okres próbny, następnie umowa na czas nieokreślony),
Pakiet szkoleń,
Benefity (karta Multisport, kursy językowe i opieka medyczna).
Na początku przejdziesz 6-tygodniowe szkolenie, na którym poznasz produkty oraz nauczysz się jak wykonywać swoją pracę. Będziesz odpowiadać na telefony klientów - wyłącznie połączenia przychodzące. Pomagać w rozwiązywaniu problemów technicznych i usterek związanych z produktami...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
The Advisor I, Technical Support responds to basic and routine inquiries of a technical nature including hardware/software, or other designated client products. This position assists external users of the client's technical products or services by answering questions and solving problems involved in...
Role: As a Customer Service Advisor, you will be the first point of contact for the customer, responding to the various incoming requests, solving the emerging issues and you will be responsible for the following: Provide assistance via telephone, e-mail, chat and social media regarding the...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat wydarzeń medycznych; Rozwiązywanie problemów pacjentów oraz organizacje wymiany produktów pacjenta zgodnie z procedurami. Ta praca jest...
specjalista junior / mid umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Opis stanowiska: obsługa sklepu internetowego, prowadzenie korespondencji mailowej i rozmowy telefoniczne z klientami sklepu internetowego w języku niemieckim, obsługa dokumentowa sprzedaży.
Foundeverzachodniopomorskie
praca zdalna
za 2 dni wygasa
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie rekrutacja online
14 dni
Your daily tasks: Consistently achieve email quality score goals to meet client and customer satisfaction goals. Maintain accuracy and security of customer information on the database; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily tasks in an efficient and timely...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat / część etatu 7 000 - 9 000 zł brutto/mies. rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
8 godz.
Twój zakres obowiązków: Obsługa połączeń przychodzących; Udzielanie wsparcia klientom w zakresie problemów technicznych; Diagnozowanie i rozwiązywanie przyjętych zgłoszeń; Współpraca z innymi działami wsparcia technicznego Przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów;