Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim – praca zdalna

ManpowerGroup Sp. z o.o.

Kielce

9 dni temu

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Obecnie dla swojego Klienta poszukuje osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta z j. niemieckim – praca zdalna
Miejsce pracy: Kielce | Numer ref.: SOK/037/NPA

Obowiązki:

  • Bycie pierwszym punktem kontaktu dla klientów niemieckojęzycznych
  • Odpowiadanie na zapytania telefonicznie, mailowo i poprzez chat
  • Edukowanie klientów w zakresie samodzielnej obsługi strony internetowej
  • Budowanie pozytywnych relacji z klientami

Wymagania:

  • Biegła pisemna oraz ustna znajomość języka niemieckiego (min. B2)
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego (min. B1)
  • Dostępność do pracy na pełen etat (ok. 8h dziennie) w elastycznym systemie zmianowym (od poniedziałku do niedzieli pomiędzy 6.00 a 24.00)
  • Miejsce zamieszkania/pracy na terytorium Polski zapewniające prywatność i umożliwiające swobodną komunikację z klientem bez obecności osób postronnych
  • Znajomość obsługi komputera (w tym pakietu MS Office)

Oferujemy:

  • Elastyczny grafik pracy i możliwość pracy na cały etat zdalnie z domu pracownika
  • Umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie na życie
  • Pakiety sportowe (MultiSport)
  • Zniżki na produkty naszego Klienta

Oferta dotyczy pracy stałej.

Poznaj

ManpowerGroup

ManpowerGroup, światowy lider innowacyjnych rozwiązań dla rynku pracy, od 2001 roku wspiera swoich klientów i kandydatów w Polsce. W Polsce ManpowerGroup posiada 40 agencji i jest obecny w 25 miastach w całym kraju. Organizacja oferuje unikalne usługi dla firm i kandydatów poprzez: ManpowerGroup™ Solutions, Manpower® oraz Experis™. Usługi ManpowerGroup w Polsce obejmują pracę tymczasową, rekrutację stałą i badanie kompetencji pracowników, zatrudnienie zewnętrzne, outsourcing procesów, doradztwo personalne, zarządzanie karierą i outplacement.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta