Specjalista ds. obsługi klienta z j.niemieckim

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

Katowice

44 dni temu

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Specjalista ds. obsługi klienta z j.niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: 7-6-50761

Naszym Klientem jest globalny lider z branży outsourcingu usług. W związku z rozwojem firmy poszukujemy Kandydatów posługujących się biegle językiem niemieckim.

 

 

Zakres obowiązków:
  • telefoniczna obsługa niemieckojęzycznych Klientów,
  • rejestracja zgłoszeń w systemie IT oraz rozwiązywanie napływających problemów zgłaszanych przez użytkowników,
  • dbanie o wysoką jakość obsługi klienta.
Wymagania:
  • bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (min. B2),
  • dobry poziom języka angielskiego (min.B1),
  • dobra znajomość obsługi komputera,
  • wysoka komunikatywność,
  • nastawienie na współpracę.
Informacje dodatkowe:
  • atrakcyjne wynagrodzenie,
  • ekspozycja na codzienny kontakt z językiem niemieckim,
  • elastyczny grafik pracy,
  • atrakcyjny pakiet polecający,
  • pełen pakiet szkoleń wdrażających,
  • benefity pozapłacowe.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Poznaj

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta