Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    12 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Oleśnica    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    4 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    21 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Dolnośląskie Wrocław Specjalista ds. Obsługi Klienta Wrocław
Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim

Dijo Baking sp. Z o.o.
Wrocław, Wrocław (Zabrodzie)
praca stacjonarna
1112 dni temu

Zakład produkcyjny Dijo, to prężnie rozwijająca się dolnośląska Firma branży spożywczej o międzynarodowym zasięgu, lider w produkcji tortilli,  laureat nagrody Forbes w związku z rozwojem swojej działalności poszukuje osoby na stanowisko:

 

Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem angielskim
Miejsce pracy: Wrocław (Zabrodzie)
Twoje zadania:
  • utrzymywanie stałego kontaktu (telefonicznego i mailowego) z klientami m.in. w zakresie koordynacji terminów dostaw, przyjmowania reklamacji, bieżącej obsługi zamówień, monitorowania zaległych należności, wprowadzania promocji, oferowania obecnych oraz nowych produktów
  • ścisła współpraca z Działem Sprzedaży w zakresie niezbędnym do utrzymania wysokiego poziomu obsługi klienta
  • cotygodniowe uzupełnienie plików planistycznych w forecasty otrzymane od klientów
  • przygotowywanie dokumentów wysyłkowych
  • nadzór nad:
  • prawidłową dystrybucją produktów do klientów
  • stosowaniem się do przyjętej polityki cenowej dla poszczególnych klientów
  • realizacją zamówień klientów na czas i w ilości określonej przez klienta (miernik OTIF)
  • monitoringiem terminowego spływu należności
  • optymalizacją dostaw logistycznych do klientów
  • monitoringiem statusu reklamacji złożonej przez klienta – tj. ścisła współpraca z Działem Jakości
Dołącz do nas, jeżeli:
  • posiadasz co najmniej roczne doświadczenie na podobnym stanowisku związanym z obsługą klienta (mile widziane doświadczenie w obsłudze klientów zagranicznych)
  • bardzo dobrze znasz język angielski (warunek konieczny)
  • Twoją mocną stroną jest elastyczność, opanowanie i pozytywne nastawienie
  • jesteś osobą odpowiedzialną, dokładną, rzetelną i skrupulatną
  • Twoim atutem jest silna orientacja na potrzeby klientów i realizację celów z łatwością potrafisz nawiązywać nowe kontakty, budować i utrzymywać trwałe relacje biznesowe
  • jesteś osobą odporną na stres oraz potrafisz szybko odnaleźć się w dynamicznie zmieniającym się środowisku pracy
  • sprawnie poruszasz się w narzędziach MS Office (w szczególności Excel)
W zamian oferujemy:
  • prywatną opiekę medyczną w LuxMed
  • dofinansowanie do karty MultiSport i ubezpieczenia grupowego Open Life
  • realne perspektywy dalszego rozwoju zawodowego
  • dodatkowe premie za polecenie pracowników
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • niezbędne narzędzia pracy
 

Poznaj

Dijo Baking Sp. z o.o.

FIRMA DIJO
to lider w produkcji tortilli (wrapów) w Europie Centralnej i Wschodniej, lider polskiego rynku sosów do lodów oraz znaczący producent dekoracji cukierniczych, owoców w żelu i słonych przekąsek.

Jesteśmy zdobywcą prestiżowej nagrody Diamenty Forbesa 2015 dla najszybciej rozwijających się firm w Polsce. Jako uznana marka, ekspert branży B2B w Polsce, działamy według najwyższych światowych standardów.

Nasz zespół tworzy ponad 500 świetnie wykwalifikowanych fachowców. Oni są największym kapitałem firmy, dzień po dniu dbają o najwyższą jakość produktów, na każdym etapie ich przygotowania.

Za sukcesem DIJO stoi najnowocześniejszy park maszynowy i imponujące zaplecze technologiczne, w które nieustannie inwestujemy. 14 nowoczesnych linii produkcyjnych (m.in. do tortilli i słonych przekąsek) czyni z nas przedsiębiorstwo o dużych możliwościach wytwórczych. Obecnie produkujemy do 60 tys. ton wyrobów rocznie i wciąż się rozwijamy, by w przyszłości wytwarzać jeszcze więcej.

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Wrocław    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    3 godz.
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Vetlab Sp. z o.o.   Wrocław, ul. Wodzisławska 6    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Zakres obowiązków: Przyjmowanie materiału do badań, Wprowadzanie zleceń badań do programu laboratoryjnego, Telefoniczna i osobista obsługa klientów, Zamawianie i przygotowanie przesyłek kurierskich, Prowadzenie spraw biurowych.
  • Specjalista Obsługi Klienta

    GRUPA PZU   Wrocław    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista mid / junior / senior  umowa o pracę / na zastępstwo  pełny etat
    12 dni
    Realizacja planów sprzedażowych; Obsługa klienta zgodnie ze standardami Grupy PZU; Przyjmowanie gotówkowych i bezgotówkowych wpłat ubezpieczeń; Utrzymywanie długofalowych relacji z klientem; Budowanie portfela klientów;
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Oleśnica    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    4 dni
    Zadania Wykonywanie czynności związanych z obsługą odzieży, Przyjmowanie zgłoszeń od użytkowników odzieży i przekazywanie ich do wskazanych osób, Prowadzenie bieżącej komunikacji ze współpracownikami w ELIS.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   dolnośląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    21 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    młodszy specjalista (junior)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna i mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Dążenie do osiągania wyznaczonych przez managerów wskaźników zadowolenia klientów; Zaangażowanie i zrozumienie problemów klienta, aby jak najlepiej mu pomóc. Ta praca jest dla...
  • Specjalista / Specjalistka ds. Obsługi Klienta z językiem rosyjskim

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   dolnośląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    2 dni
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...