Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

Katowice

4 dni temu

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 812)
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim
Miejsce pracy: Katowice
Opis stanowiska:
  • obsługę klientów zewnętrznych (drogą telefoniczną lub mailową)
  • analizę i rozwiązywanie zapytań w oparciu o wypracowane praktyki firmy
  • rozwiązywanie prostych problemów IT - udzielanie wsparcia technicznego wynikającego z codziennego użytkowania sprzętu komputerowego - nie wymagamy od Ciebie doświadczenia jak i wykształcenia z obszaru IT
Wymagania:

Twoim największym atutem będzie znajomość języków obcych.
Jeśli posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym oraz znasz język holenderski to zapraszamy do rozmów z nami.

Informacje dodatkowe:
  • zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
  • atrakcyjny pakiet socjalny
  • bogaty pakiet szkoleń (szkolenia wstępne, techniczne, rozwijające kompetencje miękkie)
  • jasna ścieżka kariery (ekspercka lub liderska)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Poznaj

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Aplikujesz na ogłoszenie

Podobne oferty

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (769)
Wałbrzych (49)
Legnica (63)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (145)
Toruń (89)
Lubelskie:
Lublin (112)
Chełm (12)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (753)
Tarnów (38)
Nowy Sącz (37)
Mazowieckie:
Warszawa (1674)
Radom (64)
Płock (34)
Opolskie:
Opole (129)
Nysa (12)
Podkarpackie:
Rzeszów (80)
Przemyśl (23)
Podlaskie:
Białystok (98)
Suwałki (30)
Łomża (21)
Pomorskie:
Gdańsk (334)
Gdynia (126)
Słupsk (39)
Śląskie:
Katowice (456)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (83)
Elbląg (28)
Ełk (9)
Wielkopolskie:
Poznań (480)
Kalisz (43)
Konin (33)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (225)
Koszalin (46)
Kołobrzeg (17)
Auchan (79)
Tesco (319)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (21)
STRABAG (12)
ABB (105)
Accenture (247)
Luxoft (176)
PKO BP (384)
KPMG (32)
Orange (27)
IKEA (3)
Budimex (27)

Rekrutują z Praca.pl