Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim

Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.

Katowice

19 dni temu

Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.

Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Specjalista ds. obsługi klienta z językiem niemieckim
Miejsce pracy: Katowice
Nr ref.: 7-26-54636

Naszym klientem jest centrum logistyczne zlokalizowane w Katowicach. W związku z rozwojem struktur poszukujemy osoby na stanowisko Specjalisty ds. obsługi klienta z językiem niemieckim.


Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należeć:
  • codzienny kontakt z dedykowanymi klientami - telefonicznie i mailowo,
  • odpowiadanie na zapytania, rozwiązywanie niejasności zgłaszanych przez klienta,
  • dbanie o wysoką jakość danych w systemie,
  • współpraca z działami wewnątrz organizacji.
Wymagania:
  • płynna znajomość języka niemieckiego (min.C1),
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min.B2),
  • doświadczenie w obszarze obsługi Klienta niemieckojęzycznego,
  • znajomość programów pakietu Office,
  • zaawansowane kompetencje komunikacyjne,
  • proaktywna postawa wobec rozwiązywania problemów.
Informacje dodatkowe:
  • atrakcyjne wynagrodzenie, wzbogacone o pakiet korzyści pozapłacowych,
  • ekspozycja na codzienny kontakt w języku niemieckim i angielskim,
  • szansa rozwoju w stabilnej firmie o wiodącej pozycji na rynku,
  • jasna ścieżka awansów poziomych lub pionowych, poparta licznymi szkoleniami.
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami. Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. z 2002r. Nr 101, poz. 926 ze zm.).”

Poznaj

Grafton Recruitment Sp. z o.o.

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta