Specjalista ds. Obsługi Klienta z językiem polskim
Praca hybrydowa z Lublina
Do twoich zadań należeć będzie:
- Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami;
- Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat historii medycznej;
- Rozwiązywanie problemów pacjentów, organizacja wymiany produktów.
Ta praca jest dla Ciebie jeśli:
- Biegle posługujesz się językiem polskim (C2) i znasz język angielski w stopniu komunikatywnym (A2-B1);
- Wykazujesz się wysoką kulturą osobistą, jesteś osobą empatyczną i dokładną;
- Jesteś osobą zmotywowaną i chętną aby się rozwijać.
Kilka ważnych informacji:
- Umowa o pracę lub umowa zlecenie;
- Godziny pracy: poniedziałek - sobota 8:00-18:00 (8h dziennie);
- 5-dniowy tydzień pracy z wolnymi niedzielami oraz dodatkowym dniem wolnym w ciągu tygodnia;
- Praca hybrydowa z nowoczesnego biura w Lublinie.
Dołącz do nas a zyskasz:
- Szansę na rozwój, 92% kadry managerskiej zaczybało swoje pierwsze kroki z Foundever jako konsultant ds. Obsługi klienta;
- Atrakcyjne pakiety socjalne (karta Multisport, prywatna opieka medyczna);
- Świetną atmosferę w zgranym zespole.
Co jeszcze powinieneś wiedzieć?
- Wczasy pod gruszą czy dofinansowanie do zakupu okularów to dla nas standard, jeśli jesteś rodzicem to twoje dzieci mogą spodziewać się świątecznych prezentów od firmowego mikołaja;
- Posiadamy wewnętrzne programy promujące zdrowy tryb życia;
- Dajemy dostęp do rozbudowanych platform szkoleniowych ponieważ dbamy o rozwój naszych pracowników.
Nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację!
Poznaj
Foundever
Foundever™ is a global leader in the customer experience (CX) industry. With 170,000 associates across the globe, we’re the team behind the best experiences for +750 of the world’s leading and digital-first brands. Our innovative CX solutions, technology and expertise are designed to support operational needs for our clients and deliver a seamless experience to customers in the moments that matter.