Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
Katowice
191 dni temu
Grafton Recruitment, firma założona w 1982 roku w Irlandii, to wiodąca agencja rekrutacyjna z ponad 30 letnim doświadczeniem. Grafton Recruitment jest jedną z największych niezależnych firm rekrutacyjnych w Europie, wyspecjalizowaną w rekrutacji profesjonalistów średniego i wyższego szczebla we wszystkich sektorach. Gwarancją wysokiej jakości naszych usług jest posiadany certyfikat ISO 9001.
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Agencja zatrudnienia (nr licencji 20329)
Specjalista ds. obsługi klienta ze znajomością języków obcych
Miejsce pracy: Katowice
- obsługę klientów zewnętrznych (drogą telefoniczną lub mailową)
- analizę i rozwiązywanie zapytań w oparciu o wypracowane praktyki firmy
- rozwiązywanie prostych problemów IT - udzielanie wsparcia technicznego wynikającego z codziennego użytkowania sprzętu komputerowego - nie wymagamy od Ciebie doświadczenia jak i wykształcenia z obszaru IT
Wymagania:
Twoim największym atutem będzie znajomość języków obcych.
Jeśli posługujesz się językiem angielskim w stopniu komunikatywnym oraz znasz jeden z poniższych języków obcych:
niemiecki / niderlandzki/ fiński / duński / czeski / francuski / rosyjski / szwedzki / norweski / włoski
to zapraszamy do rozmów z nami.
Informacje dodatkowe:
- zatrudnienie w międzynarodowym środowisku
- atrakcyjny pakiet socjalny
- bogaty pakiet szkoleń (szkolenia wstępne, techniczne, rozwijające kompetencje miękkie)
- jasna ścieżka kariery (ekspercka lub liderska)
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku
pod ogłoszeniem: "APLIKUJ TERAZ".
Poznaj
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o.
Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta