specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 9 175 - 14 350 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Osoba zatrudniona na stanowisku jest odpowiedzialna za: Współpraca z Klientem Biznesowym; Sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych: Światłowodu, telefonii komórkowej oraz ICT; Bezpośrednią sprzedaż światłowodu Orange dla klientów indywidualnych; Pozyskiwanie nowych klientów oraz...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: konfekcjonowanie towaru do pakowania, rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, kontrola daty ważności produktów, profesjonalna obsługa klienta,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.
Agencja Zatrudnienia KS Service Sp. z o. o. jest ogólnopolską Agencją Zatrudnienia, certyfikowaną w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7254. Od wielu lat pomagamy pracownikom w znalezieniu odpowiedniej dla siebie pracy, a Klientom umożliwiamy pozyskiwanie najlepszych specjalistów na rynek polski i europejski.
Aktualnie, do Centrali naszej firmy w Szczecinie, poszukujemy Kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Police
Nr ref.: PDK/SZC/042017
OBOWIĄZKI
obsługa przychodzących zapytań Internetowych od Kontrahentów (telefoniczna, mailowa)
przygotowywanie ofert, umów i aneksów dla Klientów
aktualizowanie bazy danych
współpraca z innymi działami firmy
WYMAGANIA
łatwości w nawiązywaniu kontaktów
umiejętność utrzymywania dobrych relacji z Klientami
wysokiego poziomu kultury osobistej, odpowiedzialności i zaangażowania
znajomości języka angielskiego na poziomie B2
OFERUJEMY
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
atrakcyjne warunki wynagrodzenia
szkolenie wprowadzające do objęcia stanowiska
możliwość doskonalenia i podnoszenia kwalifikacji zawodowych
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online
15 godz.
Twój zakres obowiązków diagnozowanie potrzeb i oczekiwań Klientów, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z Klientami, realizacja celów sprzedażowych, kształtowanie pozytywnego wizerunku Banku poprzez wysoką jakość obsługi, operacyjna obsługa Klientów detalicznych, małych i średnich firm.
Handling incoming calls in German. Handling chats and emails. Registering customer requests and building the right relationship with them. Diagnosing and resolving accepted requests. Entering data into the system. Ensuring high quality of customer service.
specjalista junior / mid / senior umowa zlecenie / kontrakt B2B pełny etat 9 175 - 14 350 zł / mies. (w zal. od umowy) rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
20 godz.
Osoba zatrudniona na stanowisku jest odpowiedzialna za: Współpraca z Klientem Biznesowym; Sprzedaż rozwiązań telekomunikacyjnych: Światłowodu, telefonii komórkowej oraz ICT; Bezpośrednią sprzedaż światłowodu Orange dla klientów indywidualnych; Pozyskiwanie nowych klientów oraz...
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Przygotowywanie i realizacja planów sprzedażowych; Aktywne prowadzenie działań handlowych w zakresie usług porządkowych; Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami firmy; Przygotowywanie ofert, negocjowanie warunków kontraktu oraz nadzór handlowy nad...
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: konfekcjonowanie towaru do pakowania, rozbiór i trybowanie mięsa, przygotowanie wyrobów mięsnych do wędzenia, transport i wykładanie towaru oraz dbanie o jego właściwą ekspozycję, kontrola daty ważności produktów, profesjonalna obsługa klienta,...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
1 dni
Sprzedaż usług Orange Polska. Edukowanie klientów o dostępnych dla nich produktach, usługach oraz technologiach. Udzielanie wsparcia technicznego klientom w zakresie oferowanego sprzętu. Doświadczenie w sprzedaży i obsłudze klientów. Umiejętność słuchania, sprawnego komunikowania się...
specjalista (mid) umowa zlecenie część etatu / tymczasowa/dodatkowa
2 dni
Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
Zadania: obsługa partnerów biznesowych z całego świata, pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych z zagranicy, utrzymanie dobrych relacji biznesowych, realizacja planów sprzedażowych, współpraca z zespołem ds. sprzedaży i innymi działami firmy w celu zapewnienia wsparcia dla partnerów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: przygotowanie towaru do przewozu/dostawy, przewóz i dostarczenie towaru do klienta, rozładunek towaru, zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta, dbałość o prawidłowy obieg gotówki oraz dokumentów.
Do Twoich zadań będą należeć m.in.: nadzór nad pracą działu, prowadzenie kontroli i analizy osiąganych wyników, stała kontrola stanów magazynowych, zapewnienie właściwej organizacji pracy w tym planowanie harmonogramów.