Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Częstochowa
Nr ref.: NN/02/2017
Nationale Nederlanden to część Grupy NN – firmy ubezpieczeniowo-inwestycyjnej, której zaufało już ponad 15 milionów Klientów na całym świecie. Oferujemy proste i zrozumiałe produkty, dzięki którym zabezpieczamy finansową przyszłość naszych Klientów i ich bliskich. Jako firma odpowiedzialna społecznie angażujemy się również i działamy w obszarze istotnych problemów społecznych dotyczących zdrowia i jakości życia Polaków, bo ludzkie życie i zdrowie są dla nas najważniejsze.
Jako Specjalista ds. Obsługi Klienta będziesz:
- aktywnie sprzedawał produkty ubezpieczeniowo - inwestycyjne wśród Klientów indywidualnych i firmowych,
- monitorował zmiany zachodzące na rynku finansowo - ubezpieczeniowym,
- realizował w codziennych zadaniach najwyższe standardy sprzedaży oparte na wyjątkowym podejściu do Klienta,
- pozyskiwał nowych Klientów oraz wzmacniał długofalowe relacje z obecnymi Klientami,
- realizował wyznaczone cele sprzedażowe z zachowaniem najwyższej jakości i przejrzystości procesu sprzedaży.
Aplikuj do nas, jeśli:
- posiadasz doświadczenie w sprzedaży lub/i obsłudze Klienta w oparciu i najwyższe standardy,
- posiadasz zdolności komunikacyjne, a kontakt z Klientem sprawia Ci satysfakcję,
- jesteś konsekwentny w działaniu i nastawiony na realizację celu,
- chcesz pracować w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- interesujesz się tematyką bankową i finansową.
Oferujemy:
- stałe miesięczne wynagrodzenie oraz prowizję od każdej sprzedaży,
- dodatkowe benefity od początku współpracy,
- profesjonalne szkolenie wdrożeniowe, które przygotuje Cię do pozyskiwania klientów oraz sprzedaży naszych produktów,
- stabilną współpracę w międzynarodowej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- przejrzystą ścieżkę rozwoju oraz realną możliwość objęcia stanowiska menedżerskiego.