Grupa INWEMER działa na terenie całego kraju i jest liderem rynku w branży oferującej usługi dla firm i instytucji B2B w dziedzinie kompleksowego utrzymania czystości, ochrony osób i mienia, obsługi technicznej budynków.
W związku z rozwojem poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- praca w łódzkim biurze grupy
- monitorowanie zmian w umowach i aneksach z Klientami i aktualizowanie Wykazu Klientów
- dbanie o prawidłowy obieg dokumentów dotyczących obsługiwanych Klientów
- przygotowywanie specyfikacji do faktur za usługi zgodnie z zapisami w umowach i aneksach
- przyjmowanie zleceń od klientów firmy, przekazywanie do realizacji, monitorowanie i raportowanie wykonania
- obsługa reklamacji
- obsługa aplikacji do zarządzania zleceniami i reklamacjami
- opracowywanie zestawień, statystyk i harmonogramów
- budowanie relacji z klientem, dbanie o dobry wizerunek firmy
- minimum średnie wykształcenie
- orzeczenie o niepełnosprawności
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w tym szczególnie praktyczna znajomość Excel, Word);
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych
- wysoka kultura osobista
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na pełen etat
- praca w dużej, rozwijającej się firmie i przyjaznym zespole
- narzędzia i wsparcie w wykonywaniu obowiązków (komputer, telefon)
- dodatkowe benefity
Poznaj
Inwemer System Sp. z o.o.
Zajmujemy się utrzymywaniem czystości w biurach, instytucjach, przedsiębiorstwach produkcyjnych, handlowych i centrach logistycznych, a także: ochroną osób i mienia, wynajmem pracowników w ramach Agencji Pracy Tymczasowej, obsługą oraz szkoleniami z zakresu BHP.
Pracujemy dla wielu Firm w całej Polsce, wychodząc naprzeciw potrzebom naszych Klientów już od 19 lat. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań, sprawnemu zarządzaniu organizacją i wykorzystaniu bogatego doświadczenia, zapewniamy komfortową współpracę i zadowolenie z usług.