Przesuń w lewo lub prawo,
aby przejść do następnej lub poprzedniej oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Schenker Sp. z o.o.

Wrocław

80 dni temu

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za:
  • telefoniczną obsługę klienta wg obowiązujących standardów,
  • obsługę zleceń przyjmowanych od klientów,
  • obsługę zapytań przyjmowanych od klientów i współpracowników,
  • realizację wskaźników jakościowych i ilościowych.
Jeśli:
  • masz wykształcenie min. średnie,
  • posiadasz umiejętność prowadzenia swobodnej i profesjonalnej rozmowy telefonicznej,
  • dostarczasz informacji szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób,
  • znasz język angielski na poziomie min. A1,
  • jesteś osobą dyspozycyjną, gotową do pracy w różnych godzinach (6:00-17:00),
  • swobodnie posługujesz się pakietem Microsoft Office.
A ponadto:
  • angażujesz się w to, co robisz i chętnie udoskonalasz wyniki,
  • bierzesz odpowiedzialność za swoje działania i ich rezultaty,
  • aktywnie poszukujesz potrzebnych informacji,
  • jesteś osobą otwartą na sugestie i pomysły innych ludzi,
  • budujesz pozytywne relacje i konstruktywnie współpracujesz z innymi.

To właśnie Ciebie szukamy!


Oferujemy 
  • kompleksowy program wprowadzający do firmy i różnorodne wyzwania,
  • pracę w stabilnej, dynamicznie rozwijającej się firmie, która jest globalnym liderem w branży TSL,
  • przyjazną atmosferę w pracy i możliwość udziału w programie wolontariatu pracowniczego,
  • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych.
Dziękujemy za nadesłane oferty i informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Poznaj stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Specjalista ds. Obsługi Klienta Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta

Szukaj pracy według:

Dolnośląskie:
Wrocław (728)
Wałbrzych (47)
Legnica (119)
Kujawsko-pomorskie:
Bydgoszcz (183)
Toruń (132)
Lubelskie:
Lublin (218)
Chełm (40)
Lubuskie:
Łódzkie:
Małopolskie:
Kraków (925)
Tarnów (70)
Nowy Sącz (55)
Mazowieckie:
Warszawa (1970)
Radom (183)
Płock (70)
Opolskie:
Opole (226)
Nysa (81)
Podkarpackie:
Rzeszów (133)
Przemyśl (32)
Podlaskie:
Białystok (130)
Suwałki (34)
Łomża (35)
Pomorskie:
Gdańsk (440)
Gdynia (210)
Słupsk (60)
Śląskie:
Katowice (539)
Częstochowa (175)
Świętokrzyskie:
Warmińsko-mazurskie:
Olsztyn (145)
Elbląg (97)
Ełk (44)
Wielkopolskie:
Poznań (582)
Kalisz (88)
Konin (51)
Zachodniopomorskie:
Szczecin (314)
Koszalin (92)
Kołobrzeg (43)
Auchan (84)
Tesco (238)
UBS (0)
OBI (0)
PKP (12)
STRABAG (6)
ABB (100)
Accenture (246)
Luxoft (77)
PKO BP (369)
KPMG (32)
Orange (29)
IKEA (20)
Budimex (20)

Rekrutują z Praca.pl