Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Dołuje    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Dobra (pow. policki, gm. Dobra (Szczecińska))    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Goleniów    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    2 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    4 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    4 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    4 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

Schenker Sp. z o.o.
Szczecin
praca stacjonarna
1919 dni temu
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Szczecin

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 68 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Wybrana osoba będzie odpowiedzialna m.in. za:
  • Telefoniczną obsługę klienta wg obowiązujących standardów,
  • Obsługę zleceń przyjmowanych od klientów,
  • Obsługę zapytań przyjmowanych od klientów i współpracowników,
  • Realizację wskaźników jakościowych i ilościowych.

Czy szukamy właśnie Ciebie?

Zdecydowanie TAK, jeżeli:
  • Masz wykształcenie min. średnie
  • Posiadasz umiejętność prowadzenia swobodnej i profesjonalnej rozmowy telefonicznej,
  • Dostarczasz informacji szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób,
  • Znasz język angielski na poziomie min. B1,
  • Swobodnie posługujesz się pakietem Microsoft Office,
Dodatkowe atuty:
  • Angażujesz się w to, co robisz i chętnie udoskonalasz wyniki,
  • Bierzesz odpowiedzialność za swoje działania i ich rezultaty,
  • Aktywnie poszukujesz potrzebnych informacji,
  • Jesteś osobą otwartą na sugestie i pomysły innych ludzi,
  • Budujesz relacje oparte na zaufaniu i konstruktywnie współpracujesz z innymi.
Oferujemy:
  • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
  • Kompleksowy program szkoleniowy wprowadzający w zakres obowiązków
  • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej (Medicover) oraz zajęć sportowo-rekreacyjnych (Multisport)
  • Możliwość uczestnictwa w programach wolontariatu oraz w imprezach integracyjnych
  • Praca wśród przyjaznych ludzi, którzy kochają to, co robią
  • Możliwość rozwoju zawodowego w strukturach globalnej korporacji: rekrutacje wewnętrzne pozwalają wielu naszym pracownikom zdobywać nowe doświadczenia zarówno w strukturach DB Schenker Polska, jak i w oddziałach naszej firmy za granicą.

Zainteresowana? Zainteresowany?

Aplikuj, bo Twoja decyzja dziś może być początkiem wspaniałej kariery w DB Schenker jutro.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Specjalista ds. obsługi klienta z językiem holenderskim

    Praca.pl Sp. z o.o.   Szczecin    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj bez CV
    2 dni
    Zakres obowiązków: Codzienny kontakt z klientami w języku holenderskim; Profesjonalne wsparcie klientów i rozwiązywanie ich problemów drogą mailową oraz telefoniczną; Dbałość o wysoki standard obsługi klienta; Dbałość o pozytywny wizerunek marki.
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Dołuje    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Dobra (pow. policki, gm. Dobra (Szczecińska))    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    2 dni
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
  • Serwisant - Pracownik Działu Obsługi Klienta

    Elis Textile Service Sp. z o.o.   Goleniów    praca stacjonarna
    pracownik fizyczny  umowa zlecenie  część etatu / tymczasowa/dodatkowa
    1 dni
    Zadania Udzielanie odpowiedzi na zapytania telefoniczne i mailowe od Klientów, Przyjmowanie zgłoszeń podczas godzin serwisowych od pracowników Klienta i podejmowanie stosownych działań, Przyjmowanie reklamacji i nadzorowanie ich realizacji, Prowadzenie prawidłowego obiegu odzieży,...
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   zachodniopomorskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Katowice
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    2 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    4 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    4 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    4 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   zachodniopomorskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...