Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Pyskowice
Nr ref.: OK/KAT/04/2019
W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 68 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.
Opis stanowiska:
Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za zapewnienie dedykowanym klientom profesjonalnej obsługi poprzez właściwą identyfikację ich potrzeb, udzielanie rzetelnych i bieżących informacji, proponowanie rozwiązań, a także zabudowanie partnerskich relacji z tymi klientami.
Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:
- masz wykształcenie min. średnie,
- posiadasz umiejętność prowadzenia swobodnej profesjonalnej rozmowy telefonicznej,
- dostarczasz informacji szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób,
- potrafisz pracować w zespole,
- potrafisz kształtować dobre relacje z klientami,
- swobodnie posługujesz się pakietem Microsoft Office,
- znajomość j.angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie Twoim dodatkowym atutem,
- angażujesz się w to, co robisz i chętnie udoskonalasz wyniki,
- bierzesz odpowiedzialność za swoje działania i ich rezultaty,
- aktywnie poszukujesz potrzebnych informacji,
- jesteś osobą otwartą na sugestie i pomysły innych ludzi,
- budujesz pozytywne relacje i konstruktywnie współpracujesz z innymi.
Oferujemy:
- umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem (podstawa+premia),
- możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w różnorodnych projektach,
- przyjazną atmosferę w pracy i zespół ludzi pracujący zgodnie z ideą: One Team One Goal,
- możliwość udziału w programie wolontariatu pracowniczego i działaniach CSR-owych firmy,
- benefity: pakiet medyczny, ubezpieczenie i karta sportowa na bardzo korzystnych warunkach.