- Umowę o pracę
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Jasną ścieżkę kariery
- 3200zł brutto + prowizje
- Rozbudowany system szkoleń
- Kartę sportową
Empatyczny specjalista ds. obsługi klienta
Jesteś osobą, która potrafi negocjować i rozwiązywać problemy? Masz dar do kontaktu z ludźmi i chcesz go rozwijać? Mamy dla Ciebie SUPER ofertę – stanowisko specjalisty ds. obsługi klienta w Contact Center... ale nietypowym, bo mBankowym!
Twoje zadania:
- pomoc klientom w zakresie korzystania z produktów bankowych
- zachęcanie klientów do nowych produktów i rozwiązań
- telefoniczna komunikacja z klientem
Czego potrzebujesz, aby zacząć?
- minimum średnie wykształcenie
- umiejętność obsługi komputera
- chęć do zdobycia nowych kompetencji
- komunikatywność i otwartość do rozmowy z klientem
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- zatrudnienie na umowę o pracę od 1 dnia
- szkolenia i ścieżkę awansu
- możliwości rozwoju w mBanku
- pracę w systemie wielozmianowym i elastyczny grafik
- świetną lokalizację - linie MPK: 1,5,18, 9A-B, 12, 13, 53 A-E, 58 A-B, 80, 83
- pakiet benefitów - opiekę medyczną, kartę sportową, darmowy dostęp do bazy e-booków czy dofinansowanie do świąt
- Umowę o pracę
- Dostęp do wewnętrznego rynku pracy
- Jasną ścieżkę kariery
- 3200zł brutto + prowizje
- Rozbudowany system szkoleń
- Kartę sportową
Poznaj
mBank S.A.
mBank od lat jest synonimem innowacyjnych rozwiązań w bankowości. Byliśmy pierwszym w pełni internetowym bankiem w Polsce, a dziś wyznaczamy kierunek rozwoju bankowości mobilnej i online. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce, od 1992 roku notowaną na warszawskiej Giełdzie Papierów Wartościowych. Stworzyliśmy najbardziej innowacyjną na świecie platformę bankowości elektronicznej, docenioną prestiżowymi, międzynarodowymi nagrodami. Jesteśmy jedną z najsilniejszych i najszybciej rozwijających się marek finansowych w Polsce. Dowiedz się więcej: https://www.mBank.pl/kariera