Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Zabrze, al. Wojciecha Korfantego 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    2 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    8 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    8 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. obsługi klienta

Schenker Sp. z o.o.
Pyskowice
praca stacjonarna
1738 dni temu
Specjalista ds. obsługi klienta
Miejsce pracy: Pyskowice
Nr ref.: OK/07/2019/Katowice

W DB Schenker staniesz się częścią wielkiej, logistycznej sieci, która łączy globalne rynki. Wpraw w ruch swoją karierę i odkryj nieskończone możliwości kształtując przyszłość już dziś. Razem z ponad 68 000 pracownikami na całym świecie, cenimy różnorodność i czerpiemy z indywidualnych doświadczeń, pomysłów i umiejętności. Jako zintegrowany zespół możemy realnie wpływać na rzeczywistość.


Opis stanowiska:


Wybrana osoba będzie odpowiedzialna za zapewnienie dedykowanym klientom profesjonalnej obsługi poprzez właściwą identyfikację ich potrzeb, udzielanie rzetelnych i bieżących informacji, proponowanie rozwiązań, a także zabudowanie partnerskich relacji z tymi klientami.

 

Szukamy właśnie Ciebie, jeśli:

  • masz wykształcenie min. średnie,
  • posiadasz umiejętność prowadzenia swobodnej profesjonalnej rozmowy telefonicznej,
  • dostarczasz informacji szybko, rzeczowo i w zrozumiały sposób,
  • potrafisz pracować w zespole,
  • potrafisz kształtować dobre relacje z klientami,
  • swobodnie posługujesz się pakietem Microsoft Office,
  • znajomość j.angielskiego na poziomie komunikatywnym 
  • angażujesz się w to, co robisz i chętnie udoskonalasz wyniki,
  • bierzesz odpowiedzialność za swoje działania i ich rezultaty,
  • aktywnie poszukujesz potrzebnych informacji,
  • jesteś osobą otwartą na sugestie i pomysły innych ludzi,
  • budujesz pozytywne relacje i konstruktywnie współpracujesz z innymi.

Oferujemy:

  • umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem (podstawa+premia),
  • możliwość wszechstronnego rozwoju poprzez udział w różnorodnych projektach,
  • przyjazną atmosferę w pracy i zespół ludzi pracujący zgodnie z ideą: One Team One Goal,
  • możliwość udziału w programie wolontariatu pracowniczego i działaniach CSR-owych firmy,
  • benefity: pakiet medyczny, ubezpieczenie i karta sportowa na bardzo korzystnych warunkach.

Zainteresowana? Zainteresowany?


Aplikuj, bo Twoja decyzja dziś może być początkiem wspaniałej kariery w DB Schenker jutro.

 

Poznaj

Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Poznawaj świat i biznes z DB Schenker. Jesteśmy globalnym operatorem logistycznym. Nasza sieć obejmuje 130 krajów i łączy najważniejsze punkty na świecie. Wspieramy przemysł i handel w światowej wymianie towarów wykorzystując transport lądowy, lotniczy, oceaniczny i logistykę kontraktową. Obsługujemy łańcuchy dostaw firm z wielu branż. Pracujemy w różnorodnym i międzynarodowym środowisku. Prowadząc biznes stawiamy na specjalistów i menedżerów, którzy w swojej pracy cenią wyzwania, stawiają na innowacyjność i podważają status quo. Dołącz do zespołu naszych ekspertów, zaaplikuj do nas.

Opinie pracowników

Irek Kaniewski

Koordynator Obsługi Logistycznej

Praca w DB Schenker daje mi poczucie stabilizacji zawodowo-finansowej oraz możliwość rozwoju. Niezmiernie ważne dla mnie jest zachowanie równowagi pomiędzy życiem zawodowym i prywatnym – DB Schenker zdecydowanie umożliwia to, a nawet wspiera, zapewniając różnego rodzaju benefity, np. kartę multi sport czy bilety do teatru.

Bez wątpienia dużą zaletą DB Schenker jest profesjonalizm, dojrzałość biznesowa oraz otwartość przełożonych i ich gotowość do pomocy. Dzięki tym czynnikom pracownik ma możliwość nieustannego rozwoju. Doceniam dużą samodzielność w działaniu, różnorodność zadań oraz możliwość uczestniczenia w projektach wykraczających poza zakres codziennych obowiązków. To, co jeszcze jest ważne, to wysokiej klasy narzędzia do codziennej pracy oraz nowoczesne rozwiązania IT.

Artur Piasecki

Brygadzista/ Foreman

Praca w DB Schenker daje mi przede wszystkim wolność finansową, dobrą płacę adekwatną do moich umiejętności i stanowiska. To z kolei gwarantuje mi poczucie bezpieczeństwa i stabilności. Mam dostęp do różnych benefitów jak na przykład Medicover, MultiSport , dofinansowanie edukacji. Poruszając jakiś temat w moim środowisku pracy, czuję że mój głos coś znaczy, ewentualne problemy są szybko rozwiązywane. Moje miejsce pracy jest czyste i uporządkowane, w końcu praca to nasz drugi dom.

Nie miałem też problemów w zakresie wszelkich spraw „pracowniczych”, typu urlopy czy dni wolne. Na wszystko można się łatwo umówić i dopasować terminy. 

Do samego miejsca, w którym pracuję mam 10 minut autem. To jest dla mnie bardzo ważne. Ludzie otaczający mnie tworzą przyjacielską atmosferę i mimo różnicy opinii, zawsze potrafimy znaleźć kompromis.

Pracę w DB Schenker zacząłem od stanowiska pracownika magazynu. Następnie zmieniłem stanowisko na operatora wózka widłowego. Moje duże zaangażowanie w pracę zaowocowało propozycją objęcia stanowiska brygadzisty, którą przyjąłem.

W międzyczasie uczestniczyłem w wielu szkoleniach teoretycznych i praktycznych na terenie całej Polski. Moja praca wiąże się z wyjazdami do innych magazynów Schenker w Polsce i na świecie. Daje mi to wiele możliwości zdobycia nowych doświadczeń. Uczę się dużo nowych rzeczy i nabywam umiejętności obserwując, pracując i rozmawiając z innymi ludźmi, co przekłada się na moją pracę.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok przesłanie CV Selekcja aplikacji
Krok test Przesłanie CV
Krok ocena pracownika Weryfikacja CV przez dział HR
Krok rozmowa telefoniczna Rozmowa telefoniczna
Krok spotkanie rekrutacyjne Spotkanie z przełożonym
Krok propozycja współpracy Witaj w DB Schenker!

Podobne oferty

  • Specjalista ds. wina

    MAKRO Cash and Carry Polska S.A.   Zabrze, al. Wojciecha Korfantego 17    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Do Twoich głównych zadań będzie należało: Doradzanie klientom w wyborze wina. Budowanie dobrych relacji z klientami. Uzupełnienie ekspozycji na stoisku. Realizacja budżetu sprzedaży.
  • Care Coordinator - Customer Service Representative

    Henry Meds   Katowice    praca zdalna
    specjalista (mid)  kontrakt B2B  pełny etat   8 500 - 9 000 zł netto (+VAT)/mies.  rekrutacja online
    2 godz.
    Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
  • Customer Care Specialist with Dutch

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 godz.
    As a Consumer Service Representative you will: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone and e-mail; Provide friendly and efficient customer service support in Dutch language; Advice and inform customers regarding clients' products and services; Identify, research, and...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Hebrew Speaking Customer Care Associate

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)
    3 godz.
    The role: Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer telephone, email or chat contacts; Understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best solution for each of them in line with our key performance indicators;...
  • Contact Centre Representative I with Dutch

    Aon   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    7 godz.
    What the day will look like You will work with our global clients daily and as a first point of contact, you’ll be responsible for providing help and guidance regarding clients’ benefits. Also, in your first 3 months: you'll learn how we organize employee benefits for our clients you'll get to...
  • Customer Service Professional with Catalan and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista (mid)  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    8 godz.
    Location: fully remote work (territory of Poland) Your daily tasks: Providing the highest level of customer service (Chat/E-mail/Phone); Answering incoming calls and meeting targets set by the customer and management; Following company policies and procedures, ensuring quality; Performing daily...
  • Customer care representative with Polish

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    8 godz.
    The role: Processes inbound calls/e-mails from customers and solve a wide range of customer service issues and problems; carries out customer inquiries in timely and correct manner by predefined rules when escalation is needed; understanding customer’s needs so as to be able to deliver the best...
  • Customer support specialist with German and English

    Foundever   śląskie    praca zdalna
    specjalista junior / mid
    8 godz.
    The role: Respond to and resolve a wide variety of consumer queries by phone, chat or email; Taking control of situations and thinking on your feet to make smart decisions in order to resolve up to customer contacts; Provides customers with advice and information regarding clients' products and...
  • Doradca Klienta z Językiem Niemieckim / Francuskim / Angielskim / Holenderskim

    DaMa Truckbekleding   śląskie    praca zdalna
    siedziba firmy: Warszawa
    specjalista (mid)  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Do Twoich zadań będzie należeć: Bieżąca obsługa klientów indywidualnych z przydzielonego rynku, Udzielanie informacji o produktach i pomoc w doborze akcesoriów do wnętrz kabin ciężarowych, Przyjmowanie i przetwarzanie zamówień, Rozwiązywanie potencjalnych problemów oraz dbanie o...