Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta

EnerSys Sp. z o.o.

Bielsko-Biała

27 dni temu

EnerSys to międzynarodowa firma specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu energii zmagazynowanej.

Nasze zakłady mają ugruntowaną pozycję na rynku i szerokie perspektywy rozwoju,
a nasze produkty trafiają do odbiorców na całym świecie.

W związku z dynamicznym rozwojem EnerSys Shared Service Centre w Bielsku-Białej

poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Bielsko-Biała
Dajemy Ci szansę byś:
  • pracował z nami w międzynarodowej firmie obejmującej cały glob
  • rozwijał swoje umiejętności zawodowe i ciągle podnosił swoje kwalifikacje
  • poznał naszą dobrą atmosferę pracy
  • codziennie posługiwał się językiem obcym
  • miał pełen etat na umowie o pracę
  • brał udział w projektach na poziomie lokalnym i europejskim
Twoja odpowiedzialność obejmie:
  • wsparcie procesów zarządzania zamówieniami w firmie

  • odpowiedzialność za kompleksową obsługę klienta

  • udział w projektach wdrażanych w Dziale Obsługi Klienta

Pracując z nami przekonasz się, że:
  • kierujemy się zasadą pracy mądrej, a nie trudnej (”we work smart not hard”)

  • rozwijamy się przez różnorodność i udział w międzynarodowych projektach

  • dajemy Ci ciekawą pracę z docenieniem tego kim jesteś

Jeżeli
  • masz wykształcenie wyższe (minimum licencjat)
  • posługujesz się dobrze językiem francuskim oraz angielskim w mowie i piśmie
  • bardzo dobrze obsługujesz komputer w zakresie MS Office
  • pracowałeś w systemie SAP
  • jesteś samodzielny, komunikatywny, dokładny, rzetelny, dobrze umiesz zorganizować własną pracę
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: " "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. Nr 133 poz. 883. Powyższa zgoda obejmuje także zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych na potrzeby przyszłej rekrutacji."

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta