Specjalista ds. Obsługi Klienta

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Piaseczno

17 dni temu

Wiodące na polskim rynku autoryzowane centrum serwisowe sprzętu elektronicznego: telefonów komórkowych, tabletów, modemów i innych; światowych marek jak: ALCATEL, CAT, COOLPAD, HUAWEI, JCB, MEIZU, SAMSUNG, XIAOMI zatrudni na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Piaseczno
 
Opis stanowiska:
  • Obsługa zgłoszeń od klientów i partnerów,
  • Obsługa reklamacji, udzielanie informacji dla klientów,
  • Kontrola statusu urządzeń oczekujących na decyzję klienta
  • Obsługa wyjaśnień przekazywanych z innych działów firmy wymagających kontaktu z klientami
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie, w trakcie studiów lub wyższe
  • Znajomość pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych
  • Komunikatywność, sumienność, dokładność, samodzielność i kreatywność
  • Dobra organizacja pracy
  • Chęć rozwoju.
Dodatkowym atutem będzie:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego - mile widziana
Oferujemy:
  • Pracę w polskiej stabilnej firmie, Spółce notowanej na New Connect, lidera w swojej branży
  • Umowę o pracę
  • System wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatów
  • Pakiet rekreacyjny – Benefit Systems
  • Prywatną opiekę medyczną w Grupie LUX MED
  • Specjalistyczne szkolenia zawodowe
  • Szkolenia językowe
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • Miłą atmosferę pracy

Uprzejmie informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH ZNAJDZIESZ TUTAJ

Poznaj

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A z siedzibą w Piasecznie przy ulicy Puławskiej 40A, wiodące na polskim rynku Autoryzowane Centrum Serwisowe telefonów komórkowych oraz modemów internetowych Alcatel, Emporia, Huawei, Samsung, GIGASET, Swissvoice, KAZAM, CAT, Haier, MEIZU

Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta