Specjalista ds. Obsługi Klienta

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Piaseczno

382 dni temu

Wiodące na polskim rynku autoryzowane centrum serwisowe sprzętu elektronicznego: telefonów komórkowych, tabletów, modemów i innych; światowych marek jak: ALCATEL, CAT, COOLPAD, HUAWEI, JCB, MEIZU, SAMSUNG, XIAOMI zatrudni na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Piaseczno
 
Opis stanowiska:
  • Obsługa zgłoszeń od klientów i partnerów,
  • Obsługa reklamacji, udzielanie informacji dla klientów,
  • Kontrola statusu urządzeń oczekujących na decyzję klienta
  • Obsługa wyjaśnień przekazywanych z innych działów firmy wymagających kontaktu z klientami
Wymagania:
  • Wykształcenie średnie, w trakcie studiów lub wyższe
  • Znajomość pakietu MS Office, obsługa urządzeń biurowych
  • Komunikatywność, sumienność, dokładność, samodzielność i kreatywność
  • Dobra organizacja pracy
  • Chęć rozwoju.
Dodatkowym atutem będzie:
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
  • Znajomość języka angielskiego - mile widziana
Oferujemy:
  • Pracę w polskiej stabilnej firmie, Spółce notowanej na New Connect, lidera w swojej branży
  • Umowę o pracę
  • System wynagrodzeń adekwatny do osiąganych rezultatów
  • Pakiet rekreacyjny – Benefit Systems
  • Prywatną opiekę medyczną w Grupie LUX MED
  • Specjalistyczne szkolenia zawodowe
  • Szkolenia językowe
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji i rozwoju zawodowego w strukturach firmy
  • Miłą atmosferę pracy

Uprzejmie informujemy, iż odpowiemy tylko na wybrane oferty.

INFORMACJE O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH ZNAJDZIESZ TUTAJ

Poznaj

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A.

Cyfrowe Centrum Serwisowe S.A z siedzibą w Piasecznie przy ulicy Puławskiej 40A, wiodące na polskim rynku Autoryzowane Centrum Serwisowe telefonów komórkowych oraz modemów internetowych Alcatel, Emporia, Huawei, Samsung, GIGASET, Swissvoice, KAZAM, CAT, Haier, MEIZU