Specjalista ds. Obsługi Klienta

Rhenus Delivery Services Sp. z o.o.

Wrocław

9 dni temu

Rhenus Delivery Services Sp z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu skupiającego ponad 290 oddziałów na całym świecie z ponad 16 tysiącami pracowników, świadczących pełen wachlarz usług logistycznych.

W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Wrocław
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m. in. za:
  • Zagwarantowanie wysokich standardów obsługi klienta w obszarze kompletności i punktualności dostaw
  • Budowa partnerskich relacji z obecnymi kontrahentami i klientami
  • Kontrola podwykonawców pod kątem jakości świadczonych usług
  • Nadzorowanie prawidłowej współpracy z dostawcami, odbiorcami, poprzez monitorowanie i analizowanie jakości obsługi klientów.
  • Rozpatrywanie spraw reklamacyjnych, kontrola przebiegu ich realizacji. Procesowanie spraw reklamacyjnych tworzenie i analiza raportów reklamacyjnych.
  • Sporządzanie i kompletowanie dokumentacji związanej ze szkodami powstałymi w procesie przewozowym.
  • Procesowanie zleceń w systemie, nadawanie statusów, procesowanie reklamacji i sporządzanie raportów systemowych
  • Kompletowanie dokumentacji po zakończonym procesie dostawy
Wymagania:
  • Wykształcenie minimum średnie
  • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość pakietu MS Office
  • Zaangażowanie, proaktywna postawa, samodzielność i nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów
  • Umiejętność pracy pod presją czasu oraz odporność na stres
  • Bardzo dobra organizacja pracy, rzetelność, wysoka kultura osobista 
Oferujemy:
  • Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie logistycznej
  • Atrakcyjne wynagrodzenie oraz system premiowy
  • Możliwość rozwoju w strukturach firmy oraz szkolenia
  • Pakiet benefitów (opieka medyczna, karta sportowa Multisport, bony na Święta, ubezpieczenie)
Prosimy o umieszczenie w CV następującej klauzuli dotyczącej zgody na przetwarzanie danych osobowych:
„Niniejszym, na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, oświadczam, iż wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu i zakresie niezbędnym dla procesu rekrutacyjnego prowadzonego przez Rhenus Delivery Services Sp. z o. o.”
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta