Specjalista ds. obsługi Klienta

Brökelmann Polska Sp z.o.o.

Opole

7 dni temu

Firma Brökelmann Polska Sp. z o.o. jest częścią międzynarodowego koncernu.
W związku z nową inwestycją związaną z rozbudową zakładu i jego dynamicznym rozwojem poszukujemy (k/m) na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Opole


Idealnym kandydatem będzie osoba posiadająca wykształcenie wyższe (ekonomia, marketing) oraz znajomość j. angielskiego lub niemieckiego na poziomie komunikatywnym. Minimum 2 - letnie doświadczenie zawodowe w obsłudze Klienta.

 

Zadania:

  • Współudział w planowaniu celów strategicznych firmy,
  • Nawiązywanie kontaktów i budowanie więzi z istniejącymi i potencjalnymi klientami firmy,
  • Przygotowanie i prezentowanie ofert handlowych oraz projektów umów, niewymagających znajomości zagadnień technicznych,
  • Udział w prowadzeniu analizy: rynkowej, potencjału zakupowego klientów, dostawców,
  • Obsługa klientów Firmy i grupy Knauf Interfer,
  • Realizacja zamówień klientów wg ustalonego planu oraz organizowanie procesu sprzedaży,
  • Monitorowanie zapłaty należności przez klientów, wyjaśnianie spornych należności.
  • Współpraca z kooperantami Firmy.
  • Obsługa wewnętrznego programu oraz systematyczne wprowadzanie danych w aspektach dotyczących działu sprzedaży, w tym zwłaszcza aktualnych cen sprzedaży,
  • Prowadzenie i terminowe przekazywanie wymaganych przez Zarząd oraz koncern zestawień,
  • Inicjowanie i wdrażanie wniosków zmierzających do polepszenia działalności działu.
  • Przygotowywanie i aktualizacja dokumentów niezbędnych do realizacji procesu: „Obsługa klienta".

W pracy na tym stanowisku pomocne będą takie cechy jak: samodzielność, decyzyjność, umiejętność analizowania danych, umiejętność nawiązywania kontaktów, zaangażowanie. Praktyczna wiedza dotycząca wymagań IATF 16949 będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy:

  • stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
  • szerokie możliwości rozwoju zawodowego w ramach międzynarodowych struktur firmy oraz udziału w rozmaitych szkoleniach,
  • całkowite finansowanie szkolenia z języka niemieckiego, które odbywa się na terenie firmy,
  • możliwość dofinansowania studiów i studiów podyplomowych,
  • zawarcie ubezpieczenia grupowego na atrakcyjnych warunkach,
  • udział w finansowanych przez firmę imprezach integracyjnych.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Brökelmann Polska Sp z.o.o. moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Brökelmann Polska Sp z.o.o. moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta