Specjalista ds. Obsługi Klienta

Złote Wyprzedaże S.A.

Warszawa - Ochota

42 dni temu

Veepee (Złote Wyprzedaże) to największy klub zakupowy w Polsce, oferujący produkty światowych marek nawet do 70% taniej. Od 2016 roku należy do francuskiej grupy Vente-Privee – europejskiego lidera branży flash sale, skupiającego ponad 50 mln użytkowników na całym świecie. Członkowie klubu posiadają dostęp do ponad 6 tys. unikatowych, światowych marek w niższych cenach.
W związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Warszawa - Ochota
Nr ref.: 01/CC/2020

Dołączając do nas gwarantujemy Ci:

  • Miłą i pozytywną atmosferę w kameralnym zespole Customer Care
  • Wolne weekendy (pracujemy od poniedziałku do piątku, w godzinach biurowych)
  • Pakiet benefitów, w tym: system kafeteryjny myBenefit, prywatną opiekę medyczną, naukę języka angielskiego, owocowe środy, pizza day, cykliczne wyjazdy i spotkania integracyjne
  • Udział szkoleniach podnoszących kompetencje zawodowe
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę

Do Twoich zadań należeć będzie:

  • Zapewnienie profesjonalnej i szybkiej obsługi klienta na każdym etapie kontaktu (mail, telefon, social media)
  • Udzielanie informacji na temat: oferowanych produktów, statusów zamówień, zwrotów i reklamacji
  • Wsparcie działu w codziennych operacjach, tj. informowanie klientów o nieregularnościach, procesowanie zwrotów i reklamacji

Jakiej osoby poszukujemy?

  • Bystrej, elokwentnej i uśmiechniętej :)
  • Odpornej na stres, presję czasu i różnorodny charakter klienta
  • Posiadającej doświadczenie w obsłudze klienta
  • Znajomość języka angielskiego mile widziana
Administratorem Danych Osobowych jest Spółka Złote Wyprzedaże S.A. z siedzibą w Warszawie (02-127) przy ul. Mołdawskiej 9, piętro VI., e-mail: kontakt at zlotewyprzedaze.pl (zwana dalej Spółką). Inspektorem Ochrony Danych w Spółce jest Olga Skotnicka. (adres korespondencyjny: iSecure , ul. Ludwika Narbutta 22 lok. 23, 02-541 Warszawa, e-mail: iod at zlotewyprzedaze.pl
Dane osobowe gromadzone przy pomocy dokumentów aplikacyjnych/CV przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), w celach związanych z uczestnictwem w procesie rekrutacji. Dane osobowe podane przez kandydata związane z:
- uczestnictwem w wybranym procesie rekrutacyjnym będą przechowywane do czasu zakończenia procesu rekrutacyjnego na dane stanowisko;
- uczestnictwem w przyszłych procesach rekrutacyjnych będą przechowywane do czasu cofnięcia zgody kandydata na przetwarzanie jego danych w tych celach.
Kandydat posiada prawo dostępu do treści swoich danych i ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania.
Kandydat ma również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO. Podanie danych w zakresie wskazanym w dokumentach aplikacyjnych jest dobrowolne, ale niezbędne w celu uczestnictwa w procesie rekrutacyjnym. Wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu uczestniczenia w przyszłych procesach rekrutacyjnych jest dobrowolne.
Specjalista ds. Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za zapewnienie wysokiej jakości obsługi klienta w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach It, prawie lub w finansach. Do głównych obowiązków pracownika tego należy, m.in.: aktywne pozyskiwanie i obsługa klientów, prezentowanie produktów i usług firmy, udzielanie informacji i rozwiązywanie problemów, analiza potrzeb i oczekiwań ...
Praca Specjalista ds. Obsługi Klienta