Ogłoszenie numer: 3197996, z dnia 2020-03-11
Specjalista ds. Obsługi Klienta
Miejsce pracy: Poznań
Opis stanowiska
- przyjmowanie i obsługa zamówień w systemie COMARCH ERP XL
- kontakt telefoniczny i mailowy z klientami krajowymi i zagranicznymi
- odpowiedzialność za koordynowanie zleceń będących w trakcie realizacji oraz planowanie wysyłek do klientów
- współpraca w zakresie tworzenia nowych ofert,
- wsparcie w windykacji
- przygotowanie zestawienia INTRASTAT
- przesyłanie raportów z wykonywanej pracy
Wymagania
- angielski na poziomie B2/C1 jest absolutnie wymagany - praca w środowisku międzynarodowym
- wykształcenie minimum średnie
- znajomość pakietu MS Office (WORD i EXCEL) i umiejętność obsługi poczty e-mail
- odpowiedzialność, samodzielność, umiejętności planowania i organizacji pracy własnej,
- wysoko rozwiniętych umiejętności komunikacyjnych,
- wysokiej kultury osobistej
- umiejętności pracy w zespole
- 2 - letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku oraz znajomość języka niemieckiego i/lub francuskiego będą dodatkowymi atutami
Oferujemy
- umowę o pracę w prężnie rozwijającej się firmie z 30-letnim stażem, miejsce: Poznań – Szczepankowo
- niezbędne narzędzia pracy
- benefity socjalne (sport/kino/koncerty itp.)
- możliwość rozwoju i doskonalenia zawodowego
- trwałe, stabilne zatrudnienie
- atrakcyjne wynagrodzenie, rozbudowany system motywacyjny
Dołącz do naszego zespołu!
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.