Specjalista ds. obsługi Klienta

MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.

Kraków

36 dni temu

MGcentral dla MGsolutions MGJJ Sp. z o.o. Sp. k.  - Agencji Pracy Tymczasowej oraz Doradztwa Personalnego z siedzibą w Krakowie przy ul. Myślenickiej 133, posiadającej polski certyfikat o numerze rejestru 9466 oraz niemiecki certyfikat agencji zatrudnienia (Erlaubnis zur Arbeitnehmerueberlassung, BfA Duesseldorf) specjalizującej się w świadczeniu usług w ramach pracy tymczasowej w Polsce i za granicą oraz rekrutacji stałej na stanowiska niskiego i średniego szczebla oraz prace specjalistyczne poszukuje osób zainteresowanych pracą jako:

Specjalista ds. obsługi Klienta
Miejsce pracy: Kraków
Nr ref.: SOKW/06/2020


ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

  • Posprzedażowa telefoniczna obsługa Klienta
  • Odpowiadanie na wiadomości e-mail
  • Odpowiadanie na wiadomości na facebooku/ obsługa Messengera
  • Obsługa panelu sklepu internetowego
  • Obsługa urządzeń biurowych

WYMAGANIA:

  • Doskonała znajomość Facebooka/Messengera
  • Bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • Znajomość obsługi urządzeń biurowych
  • Dokładność i sumienność
  • Komunikatywność oraz umiejętność pracy w zespole

NASZYM KANDYDATOM OFERUJEMY:

  • Zatrudnienie na podstawie umów cywilno-prawnych
  • Pracę w młodym, dynamicznym zespole
  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Możliwość rozwoju zawodowego

Poznaj

MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.

MGsolutions MGJJ Sp. z o. o. Sp. k.

Wszystkim osobom poszukującym pracy stałej i tymczasowej, zarówno w Polsce jak i w innych krajach na terenie Unii Europejskiej, rekomendujemy oferty pracy, każdorazowo dopasowane do konkretnych wymagań i oczekiwań. Chcemy, aby osoby z nami współpracujące były świadome możliwości jakie otwiera przed nimi zatrudnienie w naszej Agencji oraz miały realny wpływ na kształtowanie swojej przyszłej kariery zawodowej. Rynek pracy, szczególnie trudny w dobie kryzysu, ciągle ma jeszcze wiele do zaoferowania i niesie ze sobą całe spektrum możliwości.

Proces rekrutacji

KrokAplikacja
KrokRozmowa telefoniczna/E-mail
KrokSpotkanie
KrokPropozycja
Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta to osoba odpowiedzialna za telefoniczną obsługę klientów biznesowych/indywidualnych w wybranej dziedzinie, np.: księgowości, usługach it, prawie, finansach, reklamie. Do zadań pracownika na tym stanowisku należy: obsługa rozmów przychodzących, tj. informowanie klientów o usługach/produkcie, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów, informowanie użytkowników ...
Praca Specjalista ds. Telefonicznej Obsługi Klienta